Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har mistet nøklene mine, og det er litt krise siden både bilnøkkel og husnøkkel er på det knippet. Nøklene har vært savnet i snart en mnd, og jeg har lett alle tenkelige og utenkelige steder.

Noen klarsynte som klarer å "se" hvor de har gjemt seg?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette har jo mye på generell debatt å gjøre. :roll:

Hva med snikksnakk?

Skrevet

Innlegget må gjerne flyttes dersom noen føler seg støtt av det...

Skrevet

Ja, jeg "ser" at de ligger der du sist la dem!

Skrevet

Føler meg overhodet ikke støtt, men sånne innlegg på generell debatt fører bare til enda mer forflatning av forumet.

Snikksnakk postes på snikksnakk. Det er vel det minste man kan forvente av brukerne her inne, at de klarer å poste i riktig forum, men det spiller vel kanskje ingen rolle - man driter i det for en moderator kan jo bare flytte. Skulle tro moderatorene var roboter som ikke hadde annet å gjøre enn å rydde opp etter sløve brukere.

Og når det gjelder nøklene - så er det kanskje en ide om du bruker tid på å lete etter dem fremfor å sitte her.

Skrevet

Tinken: Ja, det har du helt rett i :ler: !!

Gjest gjest1
Skrevet

Under setet i bilen, i en lomme i en jakke, bak kommoden i gangen, i en genser/bukse du brukte for ca en mnd siden og ikke siden...

Skrevet

Pleier å finne mine savnede saker i skittentøykurven, i jakken jeg vasket med glidelåslommen igjen, evnt. i lofilteret på vaskemaskinen.

Skrevet

Skal gi beskjed hvis jeg finner dem et av stedene dere har foreslått :) .

Skrevet
Føler meg overhodet ikke støtt, men sånne innlegg på generell debatt fører bare til enda mer forflatning av forumet.

Snikksnakk postes på snikksnakk.  Det er vel det minste man kan forvente av brukerne her inne, at de klarer å poste i riktig forum, men det spiller vel kanskje ingen rolle - man driter i det for en moderator kan jo bare flytte.  Skulle tro moderatorene var roboter som ikke hadde annet å gjøre enn å rydde opp etter sløve brukere.

Og når det gjelder nøklene - så er det kanskje en ide om du bruker tid på å lete etter dem fremfor å sitte her.

Uff da, har du en litt lei dag i dag? Eller er du en frustrert utlogget moderator kanskje? Her får du en klem av meg. :klem: Håper du føler deg litt bedre.

Skrevet

I gangen under/bak skostativ/sko

Bukser/jakker/regntøy/vesker/bager av alle slag, selv dem du ikke TROR det er i...

Skuffer på jobben

Oppå kjøleskapet/ bak vaskemaskin

Kommer ikke på fler nå, men det er usannsynlig mange steder nøkler kan stikke seg vekk. Men Siden du har både hus og bilnøkler på knippet, må vel nøklene befinne seg i huset (ellers hadde du ikke fått låst bilen eller låst deg inn hjemme)?

LYKKE TIL MED LETING! Vet hvor frustrerende det er!

(Som kuriosa kan jeg fortelle at som morgenavisbud er det ikke lenge siden jeg så et sett bilnøkler liggende oppå avisrøret på husveggen midt på natta...Sikkert en med hendene fulle av bæreposer som bare skulle ta med seg avisene inn når h*n kom hjem fra jobb...) :ler:

Skrevet
Uff da, har du en litt lei dag i dag? Eller er du en frustrert utlogget moderator kanskje? Her får du en klem av meg.  :klem: Håper du føler deg litt bedre.

Du må ha levd for lenge i cyberverdenen. Håper det er greit at jeg dropper retur av cyberklemmen din. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

De står i døra. Du glemte å ta dem ut da du gikk iiiin

Skrevet

Jeg pleier å legge mine nøkkler på taket av bilen også kjører jeg avgårde med reservenøkkelen. Faktisk. Det hender bensinlokket og lommeboka ligger der også. Du har ikke gjort noe sånt da?

Skrevet
Ja, jeg "ser" at de ligger der du sist la dem!

Får de samme vibbene som Tinken, jeg altså.

:ler:

Har du funnet dem eller? Kan jeg spørre om når du oppdaget at de var borte?

Da du skulle låse opp/igjen ytterdøra? Eller når du skulle i bilen?

For enten har du mistet de ute, eller så har du mistet de inne. Ikke sant?

Har du mistet de ute kan kanskje en metall detektor hjelpe. Har du mistet de inne må du gå gjennom siste minuttene du husket å ha dem før de ble borte.

Og gjenta til du kommer på det.

Eller du kan få nye bytte lås/få nye nøkler. Da finner du dem garantert! ;)

Hvis du da allerede ikke har byttet/fått nye nøkler og fremdeles ikke funnet de gamle. I såfall skjønner jeg ingenting, for det pleier virkelig å hjelpe.

:)

Skrevet

Vinterjakka du har hengt bort?

Jeg hadde mista reservenøklene til mannens bil (noe jeg selvsagt mente jeg ikke hadde gjort) - de var borte over et halvt år, før jeg plutselig fant dem i kåpelomma da jeg henta fram den etter sommeren... :rodme:

Skrevet

Haha....de har falt ned i do, så du må demontere hele røranlegget og grave langt ned i avløpsrøret for å få tak i dem.

Tåpeligste tråden noensinne...

Skrevet

De fortsatt søkk borte :forvirret: ... Min teori er at de er bortført av romvesener som vil gjøre eksperimenter med dem.

Men de dukker vel opp når jeg minst venter det :) .

Skrevet (endret)

Jeg tror de har sklidd ned bak et eller annet i leiligheten din. Der jeg pleier å finne igjen alt jeg selv har "mistet" iallefall.

Endret av Binna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...