monja Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? Hvor gammel var du første gang du var full? Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? Har du røyket hasj? Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Har du noen gang rømt hjemmefra? Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Har du blitt utvist fra skolen?
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? Hehe. kommer an på hva som blir sett på som ordentlig, det... 1. klasse på barneskolen? 1. året på videregående var det kanskje. Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Ja Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? 14 Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? 15 Hvor gammel var du første gang du var full? 14 Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? 14-15 Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? Aldri vært noe særlig på byen... men etter jeg fylte 18 Har du røyket hasj? Ja Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Ja Har du noen gang rømt hjemmefra? Ja, da jeg var 5 Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Tja.. Litt opp og ned. Mamma var nok mest redd for meg Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Hakke noe barn Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Har aldri vært noe ivrig på byen, og festingen avtok allerede da jeg var 18 Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Nei Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Tja, litt Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Nope Har du blitt utvist fra skolen? Nei... men ble henta i ambulanse engang. (Nå må det jo sies at jeg så vidt er over ungdomsårene og det der, da.)
Gjest *Snart medlem* Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? 18 år. Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Nei. Var 18 år. Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? Tja. 21 kanskje? (Har smakt sigaretter 3 eller 4 ganger tilsammen.) Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? Har aldri røykt fast. Hvor gammel var du første gang du var full? Var 18 år. Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? 18 år. Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? 18 år. Har du røyket hasj? 2-3 ganger. Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Nei. Har du noen gang rømt hjemmefra? Nei. Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Litt kanskje. Min mor likte ikke grønt hår og piercinger så veldig godt. Men ellers var hun fornøyd. Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Eh.... har så absolutt festet fra meg (har egentlig aldri vært veldig festmenneske), men har overhode ingen planer om noen barn. Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Har aldri drevet med veldig ivrig festing. Har alltid satt pris på noen øl på byen med gode venner i helgen, og det gjør jeg fortsatt. Men noe sjeldnere de siste 3 årene enn tidligere. Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Jepp. Jeg ble tauet inn fordi jeg kjeftet på noen ungdommer som hadde tatt over huset da min brors alene hjemme-fest tok av. (Politiet trodde det var min fest...) Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Nei. Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Nei. Har du blitt utvist fra skolen? Nei.
Arkana Skrevet 11. april 2006 #4 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? 19 Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Nei. Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? Har aldri prøvd. Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? Hvor gammel var du første gang du var full? Har aldri vært full, har aldri sett vitsen med det. Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? 18 Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? 18 Har du røyket hasj? Nei. Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Nei. Har du noen gang rømt hjemmefra? Nei. Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Nei, ikke som jeg vet. Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Har ingen barn enda, men har aldri følt at jeg har noe ugjort når det gjelder festing. Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Har aldri vært en ivrig fester. Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Nei. Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Nei. Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Nei. Har du blitt utvist fra skolen? Nei.
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? 16 Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Ja, 17 år. Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? 15 eller 16 Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? Røyker ikke fast, er bare festrøyker. Isåfall, 19 Hvor gammel var du første gang du var full? 16 tror jeg Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? 16 Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? 16 Har du røyket hasj? Jupp Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Aldri. Det er ikke alle som går på en smell Har du noen gang rømt hjemmefra? Ja, opp til bestemora mi titt og ofte Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Nei, jeg var flink jeg. Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Nei! Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Da jeg begynte å røyke hasj Byen er bare stress og drit etter det. Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Nei Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Den berømte "jeg hater deg" kom fler ganger, men jeg mente det jo aldri. Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Får alltid det middels, fordi jeg greier å være mye vekke (sykdom faktisk) Har du blitt utvist fra skolen? Ble utvist fra en gymtime fordi jeg flippet ut over å blø på kneet
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #6 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? 14 Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Ja Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? 12 Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? 13 Hvor gammel var du første gang du var full? 12 Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? 13 Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? 15 Har du røyket hasj? Ja Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Ja Har du noen gang rømt hjemmefra? Nei Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Ja Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Har ikke barn, men føler meg ikke helt ferdig med festing enda. Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Et par-tre år siden Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Ja Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Nei Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Ja Har du blitt utvist fra skolen? Nei
Gjest Shadowlyn Skrevet 11. april 2006 #7 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? 18 Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Nei, når jeg var 18. Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? 11 eller 12. Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? N/A Hvor gammel var du første gang du var full? 20. Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? Samme som over.. Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? Går ikke på byen. Har du røyket hasj? Nei, men synes det lukter godt. Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Nei Har du noen gang rømt hjemmefra? Nei, bare latet som. Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Åh, ja. Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Har ingen barn. Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Har alltid vært rolig. Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Nei, heldigvis ikke. Men hadde jeg blitt tatt for noen av tingene jeg gjorde før måtte jeg nok ha gjort det. Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Ja, altfor mye. Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Noen ganger. Har du blitt utvist fra skolen? Ja.
Gjest Jalileh Skrevet 11. april 2006 #8 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? * 16. Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? * Ja. Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? * 13. Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? *15. Hvor gammel var du første gang du var full? * 13. Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? * 13. Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? * 16. Har du røyket hasj? * Japp. Har du prøvd sterkere saker enn hasj? * Det også ja, Har du noen gang rømt hjemmefra? * Haha, ja. Jeg rømte under terrassen. Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? * Ja. Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? * Har ikke barn, men føler fortsatt at jeg har fått festet i fra meg. Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? * 2-3 år siden. Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? * Nei. Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? * Ja, veldig. Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? * Ja. Har du blitt utvist fra skolen? * ror det (husker ikke helt).
Gjest @nea Skrevet 11. april 2006 #9 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? Var vel 12 år eller noe sånt. Det varte bare i ei uke da Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Jupp, den gjorde nok det. Var rundt 15 år og hadde hatt fast kjæreste i et halvt år. Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? 13-14 år Hvor gammel var du første gang du var full? Det tror jeg var juleballet første året på videregående, og da var jeg vel 16-17 år. Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? Begynte ikke å drikke på fester regelmessig før etter 17års-alderen. Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? Ikke før jeg var 18 iallefall. Har du røyket hasj? Nei. Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Nei. Har du noen gang rømt hjemmefra? Nei. Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Ikke som jeg vet om iallefall Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Er ikke gravid og har ikke barn, men har ikke noe stort behov for å feste uansett. Er kanskje ute på byen én gang hver tredje måned eller noe sånt. Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Har egentlig aldri vært så ivrig på festinga Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Nei. Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Nei. Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Nei. Har du blitt utvist fra skolen? Nei.
Gjest Skya Skrevet 11. april 2006 #10 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? 15 Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Nei Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? 14 Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? 15 Hvor gammel var du første gang du var full? 15 Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? 15 Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? 18 Har du røyket hasj? Nei Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Nei Har du noen gang rømt hjemmefra? Nei Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Ja, pappa har nok hatt mang ei søvnløs natt! Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Har ikke barn, men man blir vell aldri helt ferdig med festinga? Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Er ikke ute hver helg, men er ute flere ganger i mnd Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Nei Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Ja, litt. Har vell alltid vært høylytt. Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Ja Har du blitt utvist fra skolen? Nei Dette så da ikke så ille ut på papiret allikevell det!
Gjest Bodillen Skrevet 11. april 2006 #11 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? 16 Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Nei Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? 13 Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? 13 Hvor gammel var du første gang du var full? 13 Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? 14 Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? 16-17 Har du røyket hasj? Nei Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Nei Har du noen gang rømt hjemmefra? Nei Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Ja... Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Ja Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Ca. 18 år siden Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Nei Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Mot mamma, turte ikke mot pappa... Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Nei Har du blitt utvist fra skolen? Nei
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #12 Skrevet 11. april 2006 Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? 13 Hvor gammel var du første gang du var full? 13 Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? 14 ← Trenger vel ikke å være så for det vel! Du har jo blitt ei knakanes kjekk dame, har du ikke det da?
Christiane Skrevet 11. april 2006 #13 Skrevet 11. april 2006 Eftersom jeg er 17 så er jeg vel teknisk sett fortsatt i mine "ungdomsår", men jeg kan svare likevel, ihvertfall på noen spørsmål- "Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste?" Jeg var 15. Vi har vært sammen i 2 år nu. "Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder?" Ja. Det gjorde den. "Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke?" Jeg var kanskje 13 år. "Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da?" Jeg liker ikke røyk, så jeg røker ikke fast. "Hvor gammel var du første gang du var full?" 14, tror jeg da. "Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester?" Da jeg var 14. "Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen?" Jeg går ikke "på byen". "Har du røyket hasj?" Nei. Det har jeg ikke planer om heller. "Har du prøvd sterkere saker enn hasj?" Se forrige svar. "Har du noen gang rømt hjemmefra?" Nei. Jeg liker mine hjem veldig godt. "Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene?" De har ikke vært noe særlig oppgitte over meg ennu. "Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn?" Dette kan jeg ikke svare på. "Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing?" Dette kan jeg ikke svare på. "Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle?" Faktisk ikke. "Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring?" Nei. Jeg respekterer mine foreldre. "Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen?" Naturligvis ikke. "Har du blitt utvist fra skolen?". Selvsagt ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #14 Skrevet 11. april 2006 (endret) Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? Venter vel fortsatt på en "ordentlig" en... ting har en tendens til å ikke vare så lenge... Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Ja, jeg var 17 Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? 6. Maste meg til å prøve rød prince... Jeg spøy... Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? 13 tror jeg Hvor gammel var du første gang du var full? 16, var litt nervøs for sånne drikkegreier Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? 16 Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? 17/18 Har du røyket hasj? Har hatt en joint i munnen, men gjorde lite med den gitt Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Mofin, men det var mens jeg lå på sykehus da, så det "var lov". Innmari ok rus egentlig Har du noen gang rømt hjemmefra? Jepp, det begynte jeg med allerede i barnehagealder. Vi rømte hver lørdag vi Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Lite tror jeg... Jeg var en fornuftig unge Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Er verken gravid eller har barn, men jeg føler meg ferdig med festing likevel Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Ble syk mai 2003, og har roet seg betraktelig etter det Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Nope. Men har fått tilsnakk en gang, trodde vi skulle få mer pes, men de bare kjørte Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Jada Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Ja, alle årene tror jeg Har du blitt utvist fra skolen? Ble utvist fra en spesiell lærers timer, hun var visst redd for meg Endret 11. april 2006 av Frysepulver
Anglofil Skrevet 11. april 2006 #15 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? Har ikke hatt noen enda. (Geez, og jeg er snart 20 ) Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Ehm, ikke mistet den. Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? Aldri prøvd. Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? - Hvor gammel var du første gang du var full? Aldri vært full. Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? Drikker ikke. Eller, drukket litt cider siden jeg var 18 år. Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? 18 år. Går svært sjelden. Har du røyket hasj? Nei! Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Niks Har du noen gang rømt hjemmefra? Nope Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Ikke spesielt Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Liker ikke å feste og har ikke blitt gravid/fått barn. Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Aldri festet spesielt mye. Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Nei Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Nei Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Nei Har du blitt utvist fra skolen? Nei Mvh Yvonne
Knurr Skrevet 11. april 2006 #16 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? 14. Hvis du kan kalle det ordentlig. Vi var sammen i 1,5år, men ordentlig? Samboer da jeg var 17! Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Jupp, var 14. Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? 11... hatet det og bestemte meg for aldri å begynne. Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? 17 Hvor gammel var du første gang du var full? 15. Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? 15. Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? 17. Har du røyket hasj? Ja. Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Aldri. Har du noen gang rømt hjemmefra? I den forstand at jeg flyttet hjemmefra mot fars vilje, ja. Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Nja... jo. De må jo ha vært det. Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Har ikke festet fra meg, nei, og barn skal jeg ikke ha før jeg finner en mann å få dem med. Har hørt stygge rykter om at det er en fordel å ha med en mann på ihvertfall deler av prosessen. Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Roet meg ned? Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Aldri. Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Kranglingen sto i taket siste året før jeg flyttet - derfor flyttet jeg. Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Nei. Har du blitt utvist fra skolen? Mmm... holdt på en gang, i første klasse på barneskolen. Noen bedrev dytting og slossing i klassen, så jeg ble skjøvet inn i flip-overn så den datt fra hverandre. Lærerinna var gal fra før og ble veldig mye galere da.
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #17 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? 18 Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Nei Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? 12 Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? 13 Hvor gammel var du første gang du var full? 13 Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? 15 Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? 17 Har du røyket hasj? Nei Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Nei Har du noen gang rømt hjemmefra? Nei Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Det var de sikkert! Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Tja.. Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? En 7 år siden.. Sirka... Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Nei Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring?' Ja.. Er visst det fortsatt!! Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Ja.. I 8. klasse. Ble tatt i røyking. Har du blitt utvist fra skolen? Nei
Gjest 2324 Skrevet 11. april 2006 #18 Skrevet 11. april 2006 Hvor gammel var du da du fikk din første ordentlige kjæreste? 14 Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Ja, jeg var 14. Hvor gammel var du første gang du prøvde å røyke? Ca.10 Hvis du begynte å røyke fast, hvor gammel var du da? 12 Hvor gammel var du første gang du var full? 15 Hvor gammel var du da du begynte å drikke på fester? 16 Hvor gammel var du da du begynte å gå på byen? 18 Har du røyket hasj? Ja. Har du prøvd sterkere saker enn hasj? Nei. Har du noen gang rømt hjemmefra? En gang når jeg var 5-6 år, var borte i en halv time.. Var foreldrene dine litt oppgitt over deg i tenårene? Nei, ikke noe mer enn de fleste foreldre er vil jeg tro. Føler du at du har fått festet fra deg før du ble gravid eller fikk ditt første barn? Har ingen barn. Hvor lenge er det siden du roet deg ned med evt. ivrig festing og ut på byen gåing? Et drøyt år. Kanskje jeg begynner å gå mer ut igjen når jeg begynner å studere. Har du noen gang måttet bli med politiet på stasjonen, evt. glattcelle? Nei. Var du rappkjeftet mot foreldrene dine som tenåring? Ja, har vært det siden jeg var veldig liten. Har et noe spesielt forhold til mine foreldre. Har du fått nedsatt karakter i orden eller oppførsel på skolen? Ja, hele ungdomsskolen, men ikke det siste halvåret i 10. klasse. Var ganske umulig å ha med å gjøre. Har du blitt utvist fra skolen? Nei, trodde ikke det var lov i Norge..
Gjest 2324 Skrevet 11. april 2006 #19 Skrevet 11. april 2006 Bare en ting.. Gikk dyden før du var over den seksuelle lavalder? Det vil si at svaret her er nei, hvis du var 16 eller eldre.
Gjest Bodillen Skrevet 12. april 2006 #20 Skrevet 12. april 2006 Trenger vel ikke å være så for det vel! Du har jo blitt ei knakanes kjekk dame, har du ikke det da? ← Joda, det ble folk av meg og, men når jeg tenker tilbake synes jeg det er helt jævlig, eg var jo så ung....og alltid sååå full....!!! Er spesielt flau over dette siden jeg la ut en tråd på barn og familie for en stund siden hvor jeg spurte om andres synspunkter på min sønn (16 til sommeren) sitt spørsmål om han kan få lov til å ta seg ettpar øl når skal på Roskilde sammen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå