Gå til innhold

Billige strømpebukser

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg ser etter billige strømpebukser til min datter på snart 5. Hvor er det billigste stedet dere vet om? På nett eller i butikk - spiller ingen rolle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Europris og Rema 1000 har billige strømpebukser, men ærfaringsmessig så er kvaliteten deretter. De mister fort fasongen.

Jeg kjøper strømpebuksene til min datter på H&M, Meny, Cubus, Kappahl. Der holder ihvertfall fasongen seg, å de tåler vask. ! strømpebukse ligger vel på ca 60 - 70 kr på de stedene.

Skrevet

cubus har 3 for 2 på alle sokkerog strømpebukser akkurat nå. Det hjelper vel litt.

Gjest lilletroll
Skrevet
cubus har 3 for 2 på alle sokkerog strømpebukser akkurat nå. Det hjelper vel litt.

Var innom der nettopp, og da var det jo bare til voksne det var 3 for 2, men så gikk jeg innom H&M samtidig, og DER hadde de 3 for 2 til barn :) Så nå har jeg kjøpt masse strømpebukser til snuppa som har vokst ut av alt hun har..

Skrevet

Ahh.. ok... da balnder ejg litt.

Jwg var på cubus i går, og kjøpte undertøy og sokker. tre pakker sokker for to, og 25% på undertøyet, og dama bak kassa ville ha sambo til å kjøpe sokker og undertøy også, og påpekte at det var for ham også. Jeg mente hun sa "For damer, herer og barn", men muligens gjaldt det undertøy-prosentne, og ikke sokkene. Eller kanskje husker jeg feil (vi har jo ikke barn, så det var ikke såååå interessant for meg hva babresokkene kostet, liksom.)

(generelt jobba de veldig for mersalg av undertøy ogsokker der på den butikken, ei eoldre dame som kom og kjøpte noe helt annet ble spurt om hun hadde nok strømpebukser nda, for nå var det på tilbud... Og som sagt, min samboer ble også "sterkt anbefalt" å kjøpe seg sokker og undertøy. Til tross for at det atltså var JEG som trengte det)

Beklager at jeg feilinformerte da. Jeg trodde jeg hadde hørt det sånn fra dama i kassa, men dt var nok feil.

Gjest lilletroll
Skrevet
Ahh.. ok... da balnder ejg litt.

Jwg var på cubus i går, og kjøpte undertøy og sokker. tre pakker sokker for to, og 25% på undertøyet, og dama bak kassa ville ha sambo til å kjøpe sokker og undertøy også, og påpekte at det var for ham også. Jeg mente hun sa "For damer, herer og barn", men muligens gjaldt det undertøy-prosentne, og ikke sokkene. Eller kanskje husker jeg feil (vi har jo ikke barn, så det var ikke såååå interessant for meg hva babresokkene kostet, liksom.)

(generelt jobba de veldig for mersalg av undertøy ogsokker der på den butikken, ei eoldre dame som kom og kjøpte noe helt annet ble spurt om hun hadde nok strømpebukser nda, for nå var det på tilbud... Og som sagt, min samboer ble også "sterkt anbefalt" å kjøpe seg sokker og undertøy. Til tross for at det atltså var JEG som trengte det)

Beklager at jeg feilinformerte da. Jeg trodde jeg hadde hørt det sånn fra dama i kassa, men dt var nok feil.

Det var 3 for 2 til voksne og 25 % på undertøy for barn, da, så du var jo ikke helt på jordet ;)

Skrevet

Jaja, slik kan jeg rote. Jeg fikk meg nå sokker, 3 for 2 og undertøy med 25% rabatt jeg, og da er egentig jeg fornløyd.

Men det er altså HM de må gå på de som skal ha det til barn da.

Og da skal je slutte å forvirre tråden mer. :)

Skrevet

Personlig har jeg dårlig erfaring med strømpebukser fra cubus, da føttene ofte peker i ulike retninger.

På rema 1000 synest jeg de har ok strømpebukser og har ikke merket at de har mistet fasongen.

Skrevet

Røff og Tøff selger ut strømpebukser nå til 19.90!!!!!

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med strømpebuksene jeg har kjøpt til Lillegutt på H & M. Holder seg veldig godt i vask og er av god kvalitet...

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...