Majka Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 (endret) Jeg lurer på å ta en tur til varmere strøk i sommer. Planen er å reise i løpet av juli sammen med en reisepartner. Vurderer enten å ordne med billige flybilletter og hotell selv nå, eller utsette det til den tid kommer og reise med uspesifisert restplass. Jeg er imidlertidig litt usikker på hva resplassene pleier å koste i juli. Ser for meg at de kanskje ikke vil bli så veldig billig? (billig for meg er ca 2000 kr) Endret 11. april 2006 av Majka
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 Pris på restplasser i juli er avhengig av hvordan forsommeren (og forrige sommer) har vært - derfor er det umulig å svare på.
Gjest Piper Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 Det er nok lite mulig å få en restplass i Juli, for 2000 kroner. Spesielt siden sommeren i fjor var så dårlig som den var. Tror nok de fleste ligger på rundt 3000-4500
Majka Skrevet 11. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2006 Hei, og takk for svar Jeg får bruke litt tid til og tenke litt mer. Det er mest solen som frister. De siste somrene har vært så uendelig triste og grå. Om det ikke klaffer får vi heller ta en telttur i det fri om solen titter frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå