Mona32 Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Skulle innom hudpleien i går for å kjøpe et gavekort, og gikk ut derfra (30 min senere) med et gavekort til 1500 og kremer for 1000... Kostbart besøk, og enda til var disse produktene på tilbud... Kjøpte en krem, maske og renseprodukter for fet hud. Har prøvd produktene i går kveld og i dag morges, og merker stor forskjell allererde fra tidliger produkter (som i bunn og grunn bare har vært Nivea dagkrem og av og til skrubb og rensekrem kjøpt på HM). Er det noen som har erfaring med disse produktene? Eventuelt om det finnes tilsvarende produkter som er noe billigere? Får man kjøpt disse på nettet billigere? Lurer også på om hva det er det man skal se etter i innholdsoversikten om hva som er gode hud- og hårpleieprodukter? For meg er det GRESK det som står på boksen...
Debra Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 hei. jeg utdanner meg som hudpleier fortdien og vi har matis og decleor produkter på skolen. jeg har vært på både decleor og matis kurs. og jeg vil si at matis hr utrolig bra produkter. har du fet hud som det virker som du har så vil jeg tro disse produktene passer deg veldig bra. jeg bruker ikke renseproduktene derfra, men jeg bruker den lokale "kvisedreperen" Mandrine Paste. utrolig bra mot kviser lokalt. bruker også Den Tri-actice peelingen fra matis. dette er gode produkter, så du har definitivt gjort et godt kjøp. du vil nok merke ganske gode forandringer på huden hvis du tidligere bare har brukt slike "billige" produkter. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå