Gå til innhold

Tissescenario

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Denne er inspirert av tissetråden på kropphelsetreningblabla.

Hvis du har tisset på en do, og oppdager at det ikke er toilettpapir igjen, hva gjør du DA?

Selv har desperasjonen min ført til at jeg brukte det grå under papiret (hylsteret, heter det det? Vi kaller det det.) og dette har skjedd fler ganger. En gang glemte jeg meg tilogmed og kastet den i do, og til deres informasjon; Den er flushable.

Videoannonse
Annonse
Gjest Shadowlyn
Skrevet

Jeg sjekker alltid om det er papir først så det problemet har jeg ikke. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Men hvis du var så tissetrengt at du ikke rakk å sjekke! Nå må du ta dette alvorlig! :frustrert::P

Gjest Kålungen
Skrevet

Da finner jeg meg en klut og vasker meg jeg, hvis det ikke skulle slumpe til å ligge noe nesepapir eller noe på badet!

Gjest Gjesta
Skrevet

Et velkjent problem :ler: . Da sjekker jeg hva jeg har liggende av dolektyre, og tar i bruk et Nemi-blad, et gammelt PcWorld-blad eller lignende.

:sjenert:

Gjest Sukkerert
Skrevet

Jeg henter servietter/tørkerull.

Viss vi ikke har noen av delene dusjer jeg underlivet i dusjen.

Gjest seroxata
Skrevet

jeg

a: tørker meg med hylsa!

b:om ikke det er hylse der heller, så prøver jeg å riste for å lufttørke :sjarmor:

c: skur meg bortover badematta :hoho:

Gjest Bodillen
Skrevet

Da bare roper jeg: "FERDIG!!!!!!", også kommer mannen eller et av barna løpende og med papir til meg. :)

Skrevet

Det har aldri skjedd meg, og jeg sjekker dessuten papiret, men hvis det skulle skje hadde jeg bare brukt papirlommetørkle fra veska mi. Hadde det skjedd hjemme hadde jeg også brukt papirlommetørkle som ligger oppå skapet, evt bare hoppet i dusjen som står rett ved siden av.

Gjest Gjesta
Skrevet
c: skur meg bortover badematta:hoho:

Nå fikk jeg rare bilder i hodet :hoho:

Gjest Sukkerert
Skrevet
jeg

a: tørker meg med hylsa!

b:om ikke det er hylse der heller, så prøver jeg å riste for å lufttørke :sjarmor:

c: skur meg bortover badematta :hoho:

:ler:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Nå har vi dorullene på badet, så dette problemet oppstår ikke veldig ofte. Dersom vi skulle gå tom, kan jeg rope på samboeren min for å få ham til å hente servietter.

Dersom det overhode ikke er dopapir tilgjengelig, river jeg papp av dorullhylsteret og bruker det.

Gjest seroxata
Skrevet
Nå fikk jeg rare bilder i hodet :hoho:

åååå, ikke kom og si at du aldri har gjort det selv ;) *wink, wink, nudge nudge*

Skrevet

Bruker hårføneren til tørking...men har jeg det travelt tørker jeg med badematta :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...