Gjest *Perser* Skrevet 17. mars 2002 #1 Del Skrevet 17. mars 2002 jeg fant denne siden, og kjolene er så billig og så nydelig ta så sjekk det ut, jenter! fikk mail av han og han sa at de som bor i norge får 500kr i rabatt! her er siden http://www.wedding.dk åå lurer på om jeg skal kjøpe meg en til kjole nå klem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelina Skrevet 17. mars 2002 #2 Del Skrevet 17. mars 2002 Vär litt OBS her! Har sett en del av disse kjolene "live", og har også prövd noen av dem. Bildene lyver veldig med hensyn til farger... De kjolene som har topper med innslag av farger, eller er helt farget, ser helt annerledes ut i virkeligheten. Om du for eksempel tar den med blå overdel, som ser ut som den har en klar blåfarge... I virkeligheten ser denne fargen ut som utvaskede jeans... Noen av disse kjolene er virkelig fine, men som sagt, vär obs på at bildene ikke viser korrekte farger. Angelina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #3 Del Skrevet 17. mars 2002 er denne her også rar? http://www.wedding.dk/images/653.jpg klem fra *Perser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 17. mars 2002 #4 Del Skrevet 17. mars 2002 Den kjolen du viste link til der, forelsket jeg meg i for lenge siden! Hadde jeg ikke allerede kjøpt kjole, tror jeg nesten jeg hadde valgt den! Nydelig!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2002 #5 Del Skrevet 17. mars 2002 hei anni det har jeg også gjordt nå og jeg har kjøpt kjole! vet ikke hva jeg skal gjøre av meg!!! arg................ blir så sint på meg selv! har du prøvd kjolen, anni? lurer på om den er like nydelig på bilde som 'live' klem fra *Perser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 17. mars 2002 #6 Del Skrevet 17. mars 2002 Nei, jeg har ikke prøvd den... *Sukk* Det er vel litt dumt å prøve kjoler når man allerede har kjøpt, da er det vel enda større sjanse for at man begynner å angre på kjøpet.. Det er sååå mange nydelige kjoler, og dessverre kan man jo bare velge en..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 17. mars 2002 #7 Del Skrevet 17. mars 2002 uff ja, jeg har såååå lyst å kjøpe mange! så dumt at man må bare ha på kjole en gang! kan man ikke ta på seg kjole for hvert år man har vært sammen? *leeeer* skulle ønske at jeg kunne kjøpe mange kjoler og bytte i løpet av dagen, eller feiret bryllupet! i 7 dager og skiftet 2 ganger til dagen *leeer* jeg har såå lyst på en ny kjole nå uff jeg må bare kjerpe meg! men det er godt å vite at det er ikke bare jeg som er slik! klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå