Gå til innhold

Hvordan ser du hvilke solbriller du passer?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jau. Jeg lurer på om så og si alle passer disse insektbrillene som finnes for tida? Så et par sorte på HM til 50 kr, og jeg trenger jo solbriller også nå som det er sol tjohei.

Men finnes det noe side med hvilke solbriller som passer til hvilke hodefasonger? Jeg ser ikke slikt selv :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta de på og se i speilet! Ser jo kjapt om du ser bra ut eller helt på jordet... Eller spør i butikken om ærlig svar.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns de så bra ut, og venninna mi sa "joda, de var veldig deg knis fnis". fordi jeg har en litt bøs stil. men hvem vet om det var positivt eller negativt :tunge1:

Jeg spør ikke folk på hennes om ting passer meg! De er så sleipe og sier ja bare for å selge, har skjedd mange ganger før. Så måtte jeg bytte :(

Skrevet

Cluet må vel være at når du ser deg i speilet, så liker du det du ser:) - Jeg har forresten oftere funnet briller på lindex (selv om jeg aldri kjøper klær der) enn på hennes....

Gjest gjest1
Skrevet

Jo, jeg elsket det jeg så, men jeg vet også at mottoet mitt er "alt stygt er fint". :rodme:

Skrevet

Towelie, hvordan er det du kler deg egentlig? :ler:;)

Gjest gjest1
Skrevet

Normalt i følge meg selv, jeans og topper med striper og korte bukser i jordfarger med stripesokker under og grønne og rosa sko med sommerfuggel på! og gigantiske perler som barnehageunger bruker, har jeg i mine dreads! Det er fint for min person :D

Skrevet

Høres kult ut! Ble nesten skremt her jeg satt! :ler: Tøft å være litt original!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er orgie anal så det holder beibi! :Hehe:

Gjest gjest1
Skrevet

Bra! :tommelsmil: jeg tar en tur til byen og prøver igjen (skulle ønske det var solbrilleprøverom, jeg føler meg så utrolig fet der jeg står og beundrer meg selv :roll: )

Jeg tror hovedproblemet er at alt er for stort, jeg har så lite tryne :(

Skrevet

Har du sett på barneavdelingene rundt omkring? Der har jeg ofte funnet solbriller til mitt "babyansikt" ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Først: jeg må bare si at jeg blir på godt humør bare jeg leser det du skriver :D

Men tilbake til brilleproblematikken.

Hva med å gå til en optikerforretning og utnytte kompetansen der litt?

Der er de dyktige på å se hva som passer nettopp deg og din ansiktsform..

Du trenger da ikke å kjøpe, bare late som ;)

De fleste butikkene nå, Lindex, HM etc har jo kopier av de kjente merkene, så vet du kanskje bedre hva du kler og kan lete etter tilsvarende.

Lykke til ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Har du sett på barneavdelingene rundt omkring? Der har jeg ofte funnet solbriller til mitt "babyansikt"  ;)

De har for små igjen! :grine: kjøpte noen barnespidermansolbriller i italia, og de knuste fjeset mitt! bah!

Gjest gjest1
Skrevet
Først: jeg må bare si at jeg blir på godt humør bare jeg leser det du skriver :D

Men tilbake til brilleproblematikken.

Hva med å gå til en optikerforretning og utnytte kompetansen der litt?

Der er de dyktige på å se hva som passer nettopp deg og din ansiktsform..

Du trenger da ikke å kjøpe, bare late som ;)

De fleste butikkene nå, Lindex, HM etc har jo kopier av de kjente merkene, så vet du kanskje bedre hva du kler og kan lete etter tilsvarende.

Lykke til ;)

Nådda, takktakk :D

Eneste brillebutikk jeg vet om er til å stole på vil ha meg inn til kontroll og ringer meg ned hele døgnet og jeg orker ikke dem for tida, så jeg unngår de :rodme:

Jeg er vanskelig!

Men de jeg forelsket meg i på HM må bli mine! Så får jeg bare gå rundt og se harry ut, da ser jeg iallfall glad og harry ut! Tjihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...