Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Ja, dere som kjenner disse? Og eventuelt har testet begge seriene, hvilke vil dere velge? Huden min er kombinert, sorte prikker på nesa, av og til blank i panna, og tørr i kinnene. Må i tillegg starte med en god krem rundt øynene, har fått tydelige, ganske dype injer der pga. at min øyekrem har tørket ut huden.
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 Det er ikke enten-eller, men mer både-og. Dermalogica har basisprodukter for alle hudtyper (rens, peeling og fukt), mens MD F. mer har spesialistprodukter rettet mot bestemte hudproblemer, men ikke så mye ting som f.eks. "vanlige" fuktighetskremer.
Quirky Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 Stjeler tråden litt jeg.. Jeg har begynt på bruke md. facial lotion nå. Rutinene mine går ut på: Morgen: Dermaloca dermal Clay rens (vel, mange ganger bare vann i dusjen og ikke noe renseprdoukt) fukighetskrem om morgenen (Aktive moist). Inntill videre bruker jeg ikke m.d facial lotion om morgenen også, tenkte å gå i huden litt tid til å venne seg til den. Om kvelden bruker jeg dermal clay rens eller simple servitetter (når jeg er lat), M.D facial lotion og så fuktighetskrem Er dette ok? MÅ man brke futkighetskrem etter facial lotion? Lar dere den i så fall trekke inn en stud først?
Gjest Gjesta Skrevet 12. april 2006 #4 Skrevet 12. april 2006 Facial Lotion gir ikke fuktighet, men jeg antar du merker det på huden om den trenger det. Nå bruker jeg riktignok Facial Cream, men prinsippet er det samme, det er bare konsistensen som er ulik. Om kvelden skipper jeg gjerne fuktighetskrem etterpå, og det funker utmerket selv på den tørre huden min.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #5 Skrevet 13. april 2006 MD formulations sin øyen krem er super .IKKE den vital greia men den andre.slutt å bruke den tofasa loreal øyensminkefjerneren den tørker ut huden under øynene.Har problemer med å finne en som er like god,men er blitt finere under øynene.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 Skal du legge facial-lotion på kvelden bør du rense skikkelig og ikke bruke servietter. Dette er fordi i de serviettene er det fettstoffer som hemmer virkningen af lotionen... Av disse to merkene vil jeg nok anbefale dermalogica om du tenker å bruke det i lengre tid. MD ble laget for å kombinere det medisinske med hudpleie. Så som en kur er MD flott, og det hjelper mange. Men er man tørr i tillegg skal man være litt forsiktig. Tørr hud er gjerne litt tynn, mens fet hud gjerne er litt tykk. Det er denne tykkelsen MD gjør noe med, og blir huden for tynn kan man bli sensitiv. Bruker man MD over lengre tid kan man altså få sensitivisert hud, og det er vanskelig å rette opp i igjen. Dermalogica har mange produkter du kan kombinere, Spør etter de som virker hudfornyende av boosterne, og bruk en god fuktighetskrem...
Rexina Skrevet 14. april 2006 #7 Skrevet 14. april 2006 MD formulations sin øyen krem er super .IKKE den vital greia men den andre.slutt å bruke den tofasa loreal øyensminkefjerneren den tørker ut huden under øynene.Har problemer med å finne en som er like god,men er blitt finere under øynene. ← Apropos sminkefjerner: Vil du ha en som gir fuktighet i tillegg til å fjerne vannfast sminke, bør du prøve Olay sin kremete sminkefjerner. det kan føles litt merkelig å bruke en krem til å fjerne sminka, men du blir vant til det.
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2006 #8 Skrevet 14. april 2006 Juvena sin gele er også bra, den tar også vannfast sminke rimelig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå