Gå til innhold

Meny/bordkort

Gjest Gjest_Kathri_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kathri_*
Skrevet

Jeg er litt i tenkeboksen når det gjelder meny/bordkort. Hvordan har dere gjort det? Forretten skal stå klar når gjestene kommer inn i lokalet, og jeg har ønsker om å slå to fluer i en smekk og ha bordkort/meny sammen og legge denne på kuverttallerkenen. Kanskje skrive gjestens navn loddrett til venstre for menyen? Har dere et "festhefte" om hvilke taler som blir, sanger, hvilket band som skal spille etter middag, barmeny og alt inni denne? Under middagen vår kjenner de fleste til hverandre så jeg tror jeg dropper å ta en presentasjon av de ulike gjestene. Har dere noen innspill på hvordan jeg kan gjøre dette hadde jeg vært veldig takknemmlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du skal ha meny og bordkort i ett og det skal ligge på kuverttallerknen, bør de tenke på at det ikke er i A4-format, da kan det lett bli trangt og lite luft mellom kuvertene.

Litt usikker om jeg ville hatt barmeny i programmet. Mange tar vare på programmene og det er kanskje ikke så koselig å sitte med barmenyen i etterkant.

Er dere helt sikre på at det ikke blir flere taler enn det dere vet på forhånd? Det er vel kanskje ikke nødvendig å ha hvem som skal tale, det sier jo toastmaster etterhvert.

Ellers synes jeg det du skriver høres lurt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...