Gjest Bire Skrevet 11. april 2006 #1 Skrevet 11. april 2006 Vertskap..Vi har valgt han svigerfar til vertskap ..Det vil jo si å ta i mot gjestene og da også ønske vellkommen tilbords. Jeg vet at egentlig så er det min far som skal være vert ..men egner seg desverre ikke til noen vert .Derfor er valget han sviger far..Han skal da igjen inntrodusere toastmasteren..Skal dere ha ett vertskap???? ...Kos Bire
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 Ja, mine foreldre skal være vertskap.
Susan Sto Helit Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 Vi er vertskap selv, siden det er vi som inviterer. Foreldrene våre tar imot gjestene når de kommer, men vi ønsker velkommen til bords og introduserer toastmaster. (Et lite hint, det lønner seg ikke å vifte med ironiflagget hvis man ikke er ironisk.)
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #4 Skrevet 11. april 2006 De som inviterer til bryllup er vertskap.
Gjest Bire Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Man må vel ha en vert hvis man selv ikke er tilstedet..Foreksempel under fotograferingen..(sorry. med ironi mannen..snufs) Kos bire
Gjest Binna Skrevet 11. april 2006 #6 Skrevet 11. april 2006 Man må vel ha en vert hvis man selv ikke er tilstedet..Foreksempel under fotograferingen..(sorry. med ironi mannen..snufs) Kos bire ← Jeg trodde det var der toastmastern kom inn jeg?... Hvis ikke festen er på f.eks gården til et av foreldreparene, da blir jo de "vertsskapet". Ellers holder det vel at brudeparet er vertsskap?
MarianneHR Skrevet 11. april 2006 #7 Skrevet 11. april 2006 Vi inviterte sammen med foreldrene våre. Da er det naturlig for oss at foreldrene våre fungerer som vertskap mens vi er hos fotografen. Det er mamma som ønsker velkommen under middagen hos oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå