waco Skrevet 13. april 2006 #22 Skrevet 13. april 2006 Herregud så teite dere jenter her.. Haha ikke en av dere har fortalt hva dere klagde på eller hvorfor.... Bare at der har gjort det... Hvorfor er det så enkle at der ikke gidder anstrenge dere et minimum med å fortelle hva som plagde dere? Ikke rart jeg synes alt dere har skrevet på denne tråden er svada.... tekstene dere forteller inneholder ikke noe faktainformasjon eller hint eller så mye som et pekepinn. Er dere ikke sånne som tenker at skal man klage og i hvertfall fortelle så er det vel normal folkeskikk og si hva dere har klagd på? Eller er dere sånne som ikke en gang vet hvorfor dere er uenige så dere sletter, kanskje dere tror at det rette måten ved å vise uenighet er å forklare uenigheten i stedet for å bare slete og sensurere vanskelige problemstillinger som krever litt dybde og ikke bare overfladisk pjatt? Hadde det kommet noe informasjon i ders beskrivelser, ---- ja da hadde vi noe forholde seg..
Gjest Bellatrix Skrevet 13. april 2006 #23 Skrevet 13. april 2006 Herregud så teite dere jenter her.. Haha ikke en av dere har fortalt hva dere klagde på eller hvorfor.... Bare at der har gjort det... Hvorfor er det så enkle at der ikke gidder anstrenge dere et minimum med å fortelle hva som plagde dere? Ikke rart jeg synes alt dere har skrevet på denne tråden er svada.... tekstene dere forteller inneholder ikke noe faktainformasjon eller hint eller så mye som et pekepinn. Er dere ikke sånne som tenker at skal man klage og i hvertfall fortelle så er det vel normal folkeskikk og si hva dere har klagd på? Eller er dere sånne som ikke en gang vet hvorfor dere er uenige så dere sletter, kanskje dere tror at det rette måten ved å vise uenighet er å forklare uenigheten i stedet for å bare slete og sensurere vanskelige problemstillinger som krever litt dybde og ikke bare overfladisk pjatt? Hadde det kommet noe informasjon i ders beskrivelser, ---- ja da hadde vi noe forholde seg.. ← Trådstarter spør om vi har rapportert, ikke hva vi har rapportert. Og, nei, jeg rapporterer ikke fordi folk er uenige med meg.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #24 Skrevet 13. april 2006 Jeg har blitt rapportert ofte. Det er mange gullkorn jeg har skrevet som har gått i dass på grunn av noen f*** som ikke tåler spøk om incest og vold o.l Jeg lurte på om jeg skulle gi ut en liten novellesamling med mine beste trolls etterhvert. En virkelig god en var en tråd hvor det langsomt gikk opp for folk at jeg mishandlet min gravide kone. Hele tråden ble sletta når jeg åpenbarte spøken. Det synes jeg vitner om lav terskel og lav intelligens. Det er spesielle folk som troller og det er spesielle folk som rapporterer. I "real life" vet jeg godt hvem jeg helst ville hatt med å gjøre..
Gjest Jalileh Skrevet 13. april 2006 #25 Skrevet 13. april 2006 Haha ikke en av dere har fortalt hva dere klagde på eller hvorfor.... Bare at der har gjort det... ← Sier meg enig i dette. Kan ikke dere som har raportert noen/noe fortelle hva dere har raportert? Personlig så gidder jeg virkelig ikke sånt. Jeg har da andre ting å gjøre til tross for at jeg er arbeidsledig.
waco Skrevet 13. april 2006 #26 Skrevet 13. april 2006 Trådstarter spør om vi har rapportert, ikke hva vi har rapportert. Og, nei, jeg rapporterer ikke fordi folk er uenige med meg. ← Jaha, hvorfor rapporterer du da? Du hadde vel ikke rapport om du var enig i innlegget?
aline Skrevet 14. april 2006 #28 Skrevet 14. april 2006 (endret) Det er spesielle folk som troller og det er spesielle folk som rapporterer. I "real life" vet jeg godt hvem jeg helst ville hatt med å gjøre.. ← DET vet jeg og. har forøvrig ikke brukt rapporteringsknappen, men kan vel hende jeg en gang eller to har sagt ifra om ting jeg ikke synes følger reglene. kan ikke nevne noen hendelser, for jeg husker ikke at jeg har gjort det, kan heller ikke huske om jeg aldri har gjort det. synes forøvrig det er helt greit å rapportere når noen bryter de reglene som faktisk ER her inne. Mest sannsynelig ville det blitt fjernet uansett om noen rapporterte det eller ikke, fordi moderatorene skal gå igjennom alle tråder hver dag uansett, men det hjelper moderatorene litt i å titte ekstra på tråder som ikke følger regler. det er faktisk ikke slik at dersom ingen hadde rapportert det, så hadde det fått stå. det slettes og modereres ting som ingen har rapportert også, siden faktisk moderatorene også er brukere her inne som leser og modererer der innlegg bryter reglene uansett. Endret 14. april 2006 av aline
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå