Gå til innhold

Raporterer du innlegg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har selv aldri brukt raporteringsknappen eller raportert et innlegg på annen måte. Selvom jeg skulle bli utsatt for grove personangrep direkte mot meg så gidder jeg heller ikke raportere det. Har hatt noen artige krangler på andre forum hvor moderering er ikke-eksisterende. Syns det bare var morro. Slikt tar jeg meg ikke nær av uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

auda... skjønte ikke helt det nye systemet.

Skrevet

Ja jeg har rapportert innlegg - og fått min del av pepper for det.

Stort sett bryr jeg meg ikke - men det er enkelte ting - som feks. fleip om incest etc. i seriøse tråder jeg synes er direkte usmakelig - da rapporterer jeg.

Skrevet

Eh - kan man det??? :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, det har jeg gjort, men da er det hvis tråder ligger feil eller det er skrevet "unødvendige kommentarer" til andre. Har aldri sladret på dritt til meg selv, det skal jeg vel tåle

Gjest Bellatrix
Skrevet
Ja jeg har rapportert innlegg - og fått min del av pepper for det.

Stort sett bryr jeg meg ikke - men det er enkelte ting - som feks. fleip om incest etc. i seriøse tråder jeg synes er direkte usmakelig - da rapporterer jeg.

Samme her.

Gjest Bodillen
Skrevet

Det har jeg aldri følt behov for.

Gjest lilletroll
Skrevet
Det har jeg aldri følt behov for.

Ikke jeg heller

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Det er jo uansett ikke jeg som bestemmer om noe skal slettes eller ikke, det avgjør moderatorene.

Men hvis jeg leser noe som moderatorene ikke har sett, og som jeg mener bryter med reglene (jeg bruker vel stort sett normal folkeskikk som "regel"), så sender jeg noen en PM.

Grunnen til at jeg gjør det, er at jeg ikke gidder å bruke tid på å lese side opp og side ned med kverulering, drittkasting, sure oppgulp og løktråder når jeg først har litt tid for meg selv foran pc'n.

Skrevet

Har aldri rapportert, og har heller ikke følt behovet for det.

Skrevet

Har gjort det en sjelden gang, og da har jeg kjeda meg veldig. Har aldri raportert ting som er skrevet til meg.

Gjest Jalileh
Skrevet

Nei, men noen har raportert et innlegg i dagboka mi.

Jeg hadde redigert bort noe en moderator hadde skrevet i dagboka mi, også fikk jeg en PM om at noen hadde rapotert det. :ler:

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke. Her er jo så mange berter/wannabe moderatorer som løper rundt og tror at de kan sette dagsorden, så hvorfor ta jobben fra dem? Virkelig synd at sånne folk driver de mer vettuge debattantene ut herfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...