Tiit Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Et veldig artig program, syns jeg. Undrer meg imidlertid litt over den sofaen han driver å intervjuer folk i... Hvorfor akkurat en slik spesiell sak? Er det noe typisk norsk over den? Er det sånn rosemalingsmotiver på den? syns ikke det ser sånn ut, men kanskje? Det bør nå være noe typisk norsk over en sofa som er så sentral i det programmet.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 Jeg har ikke tenkt over om den er spesielt norsk. Synes bare den er grisekul.
Imax Skrevet 11. april 2006 #3 Skrevet 11. april 2006 Sofaen er dødskul. Glad jeg slipper å bære den til alle locations Skulle gjerne hatt en sånn sofa selv jeg, når jeg står og venter på t-banen f.eks.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #4 Skrevet 11. april 2006 Jeg liker gammeldagse bestemorssofaer, men den de har i Typisk norsk nå er bare glorete og fæl. Hadde de ikke en annen type i forrige sesong?
Nasseline Skrevet 12. april 2006 #5 Skrevet 12. april 2006 Jeg synes den er stilig, jeg. Tenker ikke over om den er spesielt norsk.
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2006 #6 Skrevet 12. april 2006 (endret) Send en mail til dem og spør. http://www.nrk.no/programmer/sider/typisk_norsk/ De svarer på de fleste mailene, har selv sendt inn flere ganger. Endret 12. april 2006 av pulverheksa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå