Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Hva hadde du gjort om du hadde hatt 10000 kroner i regninger som du lå etter med, og ikke fikk utsettelse på en eneste regning OG kun har en liten inntekt?
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Betalt det med Mastercardet og betalt inn litt og litt hver måned etter det
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Hva hadde du gjort om du hadde hatt 10000 kroner i regninger som du lå etter med, og ikke fikk utsettelse på en eneste regning OG kun har en liten inntekt? ← Om jeg lå etter med så mye som 10.000 så har jeg måttet bruke hodet mitt. da er pengene brukt feil og ligger dårlig an hos mottaker, siden jeg ikke får utsettelse. første jeg ville gjort var å skaffet til veie penger ved å jobbe ekstra.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Jeg hadde lånt penger fra buffer-kontoen.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #6 Skrevet 11. april 2006 1: Bedt om avgiftsfri måned på det jeg har lån på 2: Gått grundig gjennom økonomien og spart inn der det er mulig 3: Solgt alt løsøre jeg ikke har bruk for 4: Vurdert å bedt om kriselån hos nære og kjente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå