Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Det var så mye snakk fram og tilbake at jeg har mistet helt oversikten. Er det noen som VET om det er juridisk lovlig/ulovlig nå?
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Jeg har hørt at det er lov å laste ned, men ikke gi bort filer... så jeg har stengt for at folk kan hente ting fra meg
Gjest Bustefrans Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Jeg har hørt at det er lov å laste ned, men ikke gi bort filer... så jeg har stengt for at folk kan hente ting fra meg ← Sånne dom deg skulle vært brent på bål, du trenerer det fildeling handler om, nemlig D E L I N G (i motsetning til snylting).
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Sånne dom deg skulle vært brent på bål, du trenerer det fildeling handler om, nemlig D E L I N G (i motsetning til snylting). ← Vel, da får flere sperre for oss som bare får da, så slipper man vel etterhvert det problemet
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 11. april 2006 #6 Skrevet 11. april 2006 Så konklusjonen blir? Bustefrans banner og beskylder Frysepulver for snylting, smulemor sier seg enig med pulver, og jeg er like klok? *dytter* (kanskje den egentlig hørte hjemme på forbruker? Jaja, om en modde ser den, så bare flytt om det kan hjelpe )
Gjest Binna Skrevet 11. april 2006 #7 Skrevet 11. april 2006 Jeg har hørt at det er lov å laste ned, men ikke gi bort filer... så jeg har stengt for at folk kan hente ting fra meg ← jeg har hørt at det er det man blir tatt for hvertfall. *Gjett om jeg skal løpe og fjerne delingen min*
Superlammet Skrevet 11. april 2006 #8 Skrevet 11. april 2006 Selvsagt kan man motta så mye man vil, men man har ikke lov til å gi/dele.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #9 Skrevet 11. april 2006 LimeWire er et lovlig program og man kan dele og laste ned som mye man vil, så lenge ikke filene er beskyttet av åndverksloven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå