Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Jeg har akkurat brukt opp shampo og balsam fra Matrix Biolage; Color Care-serien for farget hår. Produktene var helt supre, men nå vil jeg ha noe annet, og vet ikke hva. Jeg har alltid to shampoer/balsamer i bruk samtidig, dvs. Kerastase Resistance og et eller annet annet. Nå søker jeg noe til å være serie nr. 2. Håret mitt er farget, og ganske kort (men jeg sparer litt), og jeg føner det ofte. Masse fine, glatte hårstrå som er litt ustyrlige, så jeg vil ikke ha noe som gjør håret totalt glatt og enda verre å style. Det er heller ikke særlig tørt, så serier ala All Soft er ikke noe for meg. Har noen forslag? Jeg er åpen, men aller helst noe fra LF, hvis mulig.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 Jeg har fint, krøllete, farget hår til skulderlengde. Har nettopp kjøpt en pakke med shampo, balsam og protein spray fra Fudge: Wet Head: "Moisture Boost for tortured Hair" (Australsk serie) via LF. Ble anbefalt meg av en frisør, og jeg er sålangt MEGET fornøyd med disse produktene etter 2 ukers bruk: Lukter godt, vasker skånsomt og gir meget god fukt til håret. Litt skeptisk til konseptet protein leave-in spray, men den lukter godt og gjør faktisk håret mitt lettere å gre/style etterpå. Ellers bruker jeg Joico K-Pac shampo/Balsam, men jeg synes den gir for lite fukt og gjør håret "flatt", så den skal jeg ikke kjøpe igjen......
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Hvordan lukter Fudge-produktene, da? Håper det ikke er sjokolade eller kokos, for det blir for mye for min nese.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 ...Produktene var helt supre, men nå vil jeg ha noe annet, og vet ikke hva. ← Elphaba i et nøtteskall? :kgblunk: ...og jada, jeg kjenner meg selv litt for godt igjen...
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Elphaba i et nøtteskall? :kgblunk: ...og jada, jeg kjenner meg selv litt for godt igjen... ← Jada, du kan erte, du! Men du har rett, egentlig er det rart at jeg faktisk har noen favoritter slik som Kerastase, som jeg bruker hele tida. Men så var det dette med forandring, også.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #6 Skrevet 11. april 2006 Hei, igjen. Fudge shampo og balsamen lukter ulikt, men lukter som "passer sammen" om du forstår. Litt sånn tyggegummi Fruity Tuttifrutti lukt vil jeg vel karakterisere det som Men ikke barnslig lukt altså,ung søt feminin, ren, vår/sommer lukt på en måte.....
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #7 Skrevet 11. april 2006 Elphaba i et nøtteskall? :kgblunk: ...og jada, jeg kjenner meg selv litt for godt igjen... ← Samma tenkte jeg. -Melk
Miss Marple Skrevet 11. april 2006 #8 Skrevet 11. april 2006 Jeg digger Alterna Hemp Seed Shine Shampoo og Balsam. Anbefales virkelig! også lukter de friskt og godt!
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #9 Skrevet 11. april 2006 Jeg orker ikke ertingen til Gjengen lenger oppe i tråden. Ja, jeg er skyldig. Og nei, jeg har ikke kjøpt shampo og balsam. Bestemte meg heller for å bruke opp Alterna-restene mine, og deretter fortsette med Kerastase. Men takk for tipsene! Jeg har notert dem bak øret til neste gang jeg blir lei.
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #10 Skrevet 11. april 2006 Har du prøvd fargeshampooen til Redken? Jeg har den nå og det er lenge siden jeg har vært så fornøyd med en serie
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #11 Skrevet 11. april 2006 Har du prøvd fargeshampooen til Redken? Jeg har den nå og det er lenge siden jeg har vært så fornøyd med en serie ← Jeg prøvde den gamle versjonen, og hatet den. Jeg har også prøvd Extreme-serien med samme resultat, så jeg er litt skeptisk til Redken av den grunn. Men kanskje fargeserien er blitt bedre? Jeg har veldig glatt hår, så hvis den gjør håret enda glattere, er den ikke noe for meg.
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #12 Skrevet 11. april 2006 Jeg prøvde den gamle versjonen, og hatet den. Jeg har også prøvd Extreme-serien med samme resultat, så jeg er litt skeptisk til Redken av den grunn. Men kanskje fargeserien er blitt bedre? Jeg har veldig glatt hår, så hvis den gjør håret enda glattere, er den ikke noe for meg. ← Jeg tror den skal være en viss forskjell på den nye ja..men skal ikke si det for sikkert. Jeg er kjempe sær selv på shampoer, men det er jo så forskjell på hva man liker ja. Lykke til i jakten
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #13 Skrevet 11. april 2006 Kanskje jeg må gi den nye serien en sjanse? Den nye shampoen, er den gjennomsiktig/klar eller er den mer hvitaktig? Den gamle var helt klar, og håret ble som strå av den.
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #14 Skrevet 11. april 2006 Kanskje jeg må gi den nye serien en sjanse? Den nye shampoen, er den gjennomsiktig/klar eller er den mer hvitaktig? Den gamle var helt klar, og håret ble som strå av den. ← *løper og sjekker for sikkerhetsskyld* Den var hvit ja! Seriøst, jeg er veldig fornøyd. Og jeg har farget/stripet hår, det er normalt, ikke sånn veldig tykt. Jeg liker heller ikke de som er for "mettende", da blir håret raskere fett. Jeg likte for eksempel IKKE all soft. Men med denne, blir håret luftig og godt, og "holder" lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå