Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt the sims2 uteliv har sims2 fra før av. Har inst spillet, og da kræsjer hele spillet har avinstallert og innstallert på nytt, men ennå så kræsjer maskina.. Hva skal jeg gjøre... Help enyone..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hm... Snodig... Har ikke opplevd det gitt... Jeg fikk tak i uteliv fra en venninne av søsteren min og la inn det + forretningsliv jeg hadde kjøpt selv, avinstallerte alt fordi jeg ville rydde opp litt, og la inn alt. gikk fint det...

Har du sagt "ja" til oppdateringene?

Skrevet

Ja, det har jeg, men jeg kan avinst hele greia, å prøve på nytt igjen.. kjøper liksom et nytt spill også vil det ikke fungere..

Skrevet

nå får jeg ikke inst thesims2 heller nå.. makan.. jeg gir opp.. kommer en liten firkant med stort rødt kryss og ok knapp står ikke mer

Gjest gjest1
Skrevet

Sitter og peser med Sims jeg også nå, men det er nedlastninger :frustrert:

Skrevet

Hva er det du har problemer med på nedlastinga da? Kanskje jeg veit noe...

Gjest gjest1
Skrevet

Hadde masse lastet ned, men la deg i en mappe for seg da jeg avinstallerte spillet. Installerte alt på nytt, og så lastet jeg ned endel nye ting. I dag la jeg inn de gamle nedlastningene i spillet igjen, men de kommer ikke frem i spillet... så nå er jeg litt sinna her jeg sitter da... (Og sulten; ingen god kombinasjon det der, men steker pizza)

Skrevet

mmm.. slått av og på spillet igjen da? Jeg kommer meg ikke inn på noen av delene.. avisnt hele greia.. tror jeg, men nå kommer jeg meg ikke inn på den "gamle" sims2 får bare en firkant rødt kryss og ok merke.. kommer ikke lenger.. blir så forbanna..

Gjest gjest1
Skrevet
mmm.. slått av og på spillet igjen da? Jeg kommer meg ikke inn på noen av delene.. avisnt hele greia.. tror jeg, men nå kommer jeg meg ikke inn på den "gamle" sims2 får bare en firkant rødt kryss og ok merke.. kommer ikke lenger.. blir så forbanna..

skal prøve det nå, eller, har gått ut av spillet, så skal inn igjen snart for å teste...

Sinnsykt merkelig det problemet du har fått, men ser det er en som har skrevet ganske lenge her nå, får håpe du får svar

Skrevet

det håper jeg virkelig.. håper du får i orden ditt problem!

Skrevet

Endelig klarte jeg det.. fant problemet.. så nå begynner jeg å inst helt på nytt!!! :)

Skrevet

ja si det.. er det jeg ikke skjønte selv, da jeg avinst så gjorde jeg noe galt.. men jeg fant den igjen!

Skrevet

så var det pån ighen.. nå kommer jeg såppas langt til at jeg får beskjed om å sette i thesims DVD 2, hvem av dem skal jeg sette i dag? Satt inn den orginale, men da det nesten er ferdig blir det avbrudt og hele inst må taes på nytt igjen!!! Blir arg av sånt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...