Gå til innhold

Litt om dere?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg er nysgjerrig....  :sjenert:

Hvor gamle er dere?

Når skal dere gifte dere?

Stort bryllup?

"tema" for bryllup?

Jeg er 20 år og gifter meg 15juli i år. Det blir et bryllup med 130 gjester ca.

Det blir et lyst bryllup med champagne, creme og lyyyys rosa. Ellers så er sommerfugler den røde tråden...

Jeg har en sønn på 14månder (og er kjempe stolt...måtte bare si det! :D)!

Artig med ein slik bli-kjent-tråd!!

Eg er 22 år, og min tilkommande er 25. Vi giftar oss 24. juni i år, og har invitert 60 gjester til middag, kaffi og fest. Temaet for bryllupet er hjerter, og fargane våre går i krem, sølv og grønt.

Det nærmar seg, og vi gleeeedar oss!!!

Vi blir 130 gjester, og alle til middag med fri bar. Har ett busjett på 30 000,- og ser ut som vi klarer å holde dette.

KORLES greier de det!??!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow!! 130 gjester og 30000,-?!? Er det sånn flatbrød og vann bryllup, eller har dere diger tomt, med enormt kjøkken og dyrker alt spiselig selv?!? :overrasket::klappe:

Skrevet
Lassie: hihi, tror det! Synes det er litt skummelt! Skal du/dere?  :tristbla:  :sjenert:  :)

Jepp, det skal vi begge to! Hvorfor er det skummelt? Vi synes ikke det er skummelt, men har jo sommerfugler i magen til vi skal snakke med presten og sånt, da. Men infomøtet synes vi bare er spennende, og gøy å treffe andre brudepar herfra :)

Skrevet

Føles litt som å skulle på eksamen eller noe :tristbla: Vi har ikke lagt opp løpet i det hele tatt, og får så prestasjonsangst av folk som kan planlegge bryllup, passe åtte unger, gå på skole og jobb og balansere på slak line mens de vasker klær samtidig :ler:

Dessuten har jeg visst ikke vært skikkelig jente-jente, skjønner jeg, for jeg kan -ingenting- om disse greiene her!! :sjenert:

Heldigvis kan søstern min mye, men jeg kan jo ikke akk ha med henne på møtet! :grine2:

Skrevet

Uansett hvordan møtet med presten blir, så blir det nok bedre enn de irske. Der er det lovpålagt at alle må gå igjennom et lite kurs med presten før man gifter seg, hvor man blir forklart om sånne ting som prevansonsmiddler og at man ikke må krangle om småting som oppvasken og hvem som skal gå ut med søppla. Kjente en som måtte igjennom det og hun sa det var utrolig pinlig. Både hun og mannen var i 30 årene, og hadde bodd sammen i noen år. Å få sex-undervisning av en eldrende prest som hadde vært sølibat hele livet var ikke akkurat slik de ønsket å tilbringe en hel lørdag.

Skrevet

Hahaha, takk, det var det jeg trengte! Nå gruer jeg meg ikke like mye lenger! :ler: Og blir det skummelt, skal jeg tenke på eldende prester som driver sex- undervisning! :grine2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...