Gå til innhold

Litt om dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig.... :sjenert:

Hvor gamle er dere?

Når skal dere gifte dere?

Stort bryllup?

"tema" for bryllup?

Jeg er 20 år og gifter meg 15juli i år. Det blir et bryllup med 130 gjester ca.

Det blir et lyst bryllup med champagne, creme og lyyyys rosa. Ellers så er sommerfugler den røde tråden...

Jeg har en sønn på 14månder (og er kjempe stolt...måtte bare si det! :D)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg er nysgjerrig....  :sjenert:

Hvor gamle er dere?

Stort bryllup?

"tema" for bryllup?

Jeg er 20 år og gifter meg 15juli i år. Det blir et bryllup med 130 gjester ca.

Det blir et lyst bryllup med champagne, creme og lyyyys rosa. Ellers så er sommerfugler den røde tråden...

Jeg har en sønn på 14månder (og er kjempe stolt...måtte bare si det! :D)!

Jeg er 30 år, forloveden 32. Vi har en nydelig gutt på 16 mnd.

Vi blir 50 til middag og 24 ekstra kaffegjester.

Vi gifter oss 20 mai i Grorud kirke (det er veeeldig snart :overrasket::hakeslepp: )

Festen blir på Engebrets i Oslo, og det blir i hvitt, champagnefargede roser og perler (smykker, lysmansjetter o.l) Ellers så holdes skrifttyper, invitasjoner i "gammeldags" stil, som matcher at Engebrets er den eldste restauranten i Oslo.

Endret av kitekatt
Skrevet

Så gøy, Kitekatt! Det er ikke lenge igjen!:)

Kan vel si litt mer om dagen vår.

Jeg gifter meg på hjemmplassen min, en øy uti havet.

Vi vies humanistisk, i hagen til mine foreldre.

Skrevet (endret)

...

Endret av Nordlandspia
Skrevet
Så gøy, Kitekatt! Det er ikke lenge igjen!:)

Kan vel si litt mer om dagen vår.

Jeg gifter meg på hjemmplassen min, en øy uti havet.

Vi vies humanistisk, i hagen til mine foreldre.

ååå, hadde farmor og farfar levd fortstt og hatt huset sitt, ville jeg blitt viet i hagen deres :) Min farfar vanket på Engebrets og jeg spiste ofte lunch med han og farmor der når jeg var liten. Derfor falt valget på det stedet, slik at de får "være med" de og :)

Skrevet

Jeg er 24 år og kjæresten min er 25, vi gifter oss 15. juli i sommer, vi også:)

Vi blir mellom 50 og 60 i selskapet, og gifter oss i Asker Kirke. Vi har ikke bestemt tema enda, annet enn at vi vil understreke at det er sommer.

Vi skal lage invitasjoner nå i påsken, av hjemmelaget papir, så vi setter i gang med "bakingen" i morgen. Blir det vellykket kanskje vi tar det videre i dekorasjon, bordkort etc:)

Vi ble forlovet for tre uker siden, i de spanske trappene i Roma. Kjæresten min hadde planlagt det i tre kvart år, men jeg ble fullstendig tatt på senga! :hjerter_rundt:

Vi har litt kort tid å planlegge på, se blirveldig glad for all inspirasjonen blant annet herfra! :)

Gjest nevèsta
Skrevet

Jeg er 26, kjæresten min er 30. Vi gifter oss 24. juni og skal ha ca 60 gjester (vi får se hvor mange som svarer ja).

Tema... Er ikke så flink på sånt, men vi har da en rad av hjerter og et bilde som går igjen på alt av trykksaker og en av kakene...

Skrevet

Jeg er 27 og samboeren/forloveden min er 36. Vi rekker å bli ett år eldre før vi skal gifte oss 28 juni neste år (nøyaktig åtte år etter at vi ble sammen). Det blir en flott borgerlig vielse, med kun nærmeste familie tilstede (dvs foreldre og søsken). Etterpå skal vi spise god middag på en fin restaurant før vi samles hjemme hos oss til kaffe, kaker og hva vi måtte ha lyst på. Ikke noe spesielt tema for bryllupet, det viktigste er at vi skal gifte oss. Vi har vært sammen i snart 7 år, forlovet i 5 av dem. Ingen barn (enda), men en nydelig pusekatt.

Skrevet

Å så koselig å høre om dere og hvordan dere har tenkt det! :klem:

Skrevet

Jeg er 25 mens min forlovede er nettopp fylt 32. Bryllupet finner sted 29. juli og vi er i full gang med planlegging. Invitajsonene er sendt ut og svarene tikker inn, er 70 inviterte til middag og 50 til fest så det blir bra holloi tror og håper jeg!

Er litt i tenkeboksen for hvordan farger vi skal bruke - blir hvite duker og servietter, muligens 5-armede sølvkandelabre, rødt og rosa i blomster. Eller kanskje bare dyprøde roser. Har litt tanker om å sy en løper til hesteskobordet som i hvitt med tynne mørkeblå striper... Hva tror dere om det? Og ellers pynte litt med prismer..?

Skal dere sette opp barmeny? Vi skal ha to profesjonelle bartendere, men tenker på utgiftene med å kjøpe inn masse ulike ingredienser til drinkene?

Hva skal dere forresten ha til nattmat?

Skrevet

Vi skal bare servere drikke til middagen (koldtbord), siden det blir godt og vel 130 gjester til festen så syns vi det blirfor dyrt å spandere.

Ikke er det bar eller sjenkebevilgning i lokalet vårt heller.

Jeg skrev i invitasjoene at det ble servert alkohol til middag og at alkoholholdig drikke utover kvelden måtte de står for selv...

Skrevet

Jeg er også litt i tenkeboksen når det gjelder meny/bordkort. Hvordan har dere gjort det? Forretten skal stå klar når gjestene kommer inn i lokalet, og jeg har ønsker om å slå to fluer i en smekk og ha bordkort/meny sammen og legge denne på kuverttallerkenen. Kanskje skrive gjestens navn loddrett til venstre for menyen? Har dere et "festhefte" om hvilke taler som blir, sanger, hvilket band som skal spille etter middag, barmeny og alt inni denne? Under middagen vår kjenner de fleste til hverandre så jeg tror jeg dropper å ta en presentasjon av de ulike gjestene. Har dere noen innspill på hvordan jeg kan gjøre dette hadde jeg vært veldig takknemmlig!

:)

Skrevet

Hvis du lager en ny tråd om det du spør om så får du sikkert flere svar! :klem:

Jeg har desverre ikke så mange ideer....må tenke litt på det.

Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Heia :) Jeg er 34 og kjæresten min er 29. Vi gifter oss 14 oktober i Hemnes Kirke. Temafargene våre er rødt, sølv og hvitt... Kjolen er full av røde perler, og resten av bryllupsplanlegginga går etter den... Invitasjonene er i lagingsprosessen av en kreativ designer...er SÅÅ spent. Skal ikke ha blomster i buketten....tenkte jeg:) Kjøpte skoene aller først, og det var da vi bestemte oss for det røde temaet. Vi blir 130 gjester, og alle til middag med fri bar. Har ett busjett på 30 000,- og ser ut som vi klarer å holde dette. Bordene SKAL være runde... knis... Spennende tråd dette, følger spent med på hva dere andre gjør, og har stjålet mange ideer fra dere:::)

Skrevet

Vi har fargene krem, gull og syrlig grønt. Litt brunt kommer også i tillegg. I buketten skal jeg ha kremfargede roser, med litt lys, lys rosa farge. Gjennomgangstema er øyenstikkere. Bordkortene er laget av små glassflasker som jeg har fått på røntgenavdelingen på sykehuset :) ..

Skrevet

Jeg er 26 år og han er 40 år. Vi gifter oss i sjømannskirken i Cost del Sol den 13 mai.

Vi skal ha et veldig uformelt bryllup med kun forlovere tilstede. Middagen tar vi på en lokal restaurant tenker jeg... helt enkelt skal det være ;)

Gjett om vi gleder oss :hoppe:

Skrevet
Hvor gamle er dere?

Stort bryllup?

"tema" for bryllup?

Han er 24, jeg fyller snart 23.

gifter oss 8 september i New York city.

Middag der blir med 11 personner oss medregnet.

middagen hjemme i norge blir med 16 personner med oss.

Har ikke noe spesielt tema

Skrevet (endret)

Vi er begge 28 og rekker å bli 29 før vi skal gifte oss i Orlando Florida i mars i 2007 engang. (Har ikke dato enda men det blir vel mellom 10 og 14 engang.) Vi har vært sammen i 7.5 år og forlovet i 6.5 av dem......

Vi skal gifte oss her: The Wedding Pavillion

Vi regner med at vi blir mellom 13 og 18 totalt.

Vi har to barn sammen. Erlend på 6.6år og Emma Helene på 1 år.

Vi har ikke noe tema. Har ikke fått planlagt så mye enda siden dato etc ikke kan bookes før i juli - men jeg tenker masse da :danse:

Endret av *Emma*
Skrevet

Vi gifter oss i April 2007 (mest sannsynlig, kanskje mars). Da er jeg 25år og han er 34år. Vi har en gjesteliste på 34 stk foreløpig, og regner med å bli minimum 25 stk, utifra respons vi har fått fra gjestene så langt.

Vi gifter oss også i et gammet bygg og holder oss til klassiske farger, krem/champagne/hvitt.

Vi gifter oss her:

Hotellet vårt

Gjest Fruktkake
Skrevet

Jeg er 25, han er 27. I dag har vi vært sammen i åtte år, og forlovet i ett!

Vi har 67 personer på gjestelista. Vurderer å be noen til, men er ikke sikre.

Vi gifter oss 17. juni.

Fargene vil gå i rosa, hvitt og grønt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...