Gå til innhold

Romantisk kveld til min kjære jente

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ANDREAS_*
Skrevet

Jeg er veldig romantisk av meg og vil overraske min kjære når hun kommer hjem fra jobb, med dempet lys, masse stearinlys, litt rose-blader strødd fra gangen til stua hvor jeg sitter, hvor jeg har gjort i stand litt snacks, vin osv.

Men et problem! Det er hennes leilighet og jeg har ikke nøkkel. Ja, huff vi har ikke vært sammen så lenge ennå. Men har så lyst å overraske henne med dette! :)

Jeg har følgende alternativer som jeg har grublet meg frem til.

1. Spørre henne om en nøkkel som jeg kan ha noen dager, da må jeg også selvfølgelig være ærlig å si at jeg skal lage en liten overraskelse men hun vet jo ikke hva og hvem dag det er - men at det venter en overraskelse

2. Stjele reserve nøkkelen hennes (kanskje litt slemt gjort....vet ikke om jeg tør det)

3. Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Tror jeg ville spurt om du kunne få låne en nøkkel, hvis ikke risikerer du at hun blir sint på deg..

Skrevet
Tror jeg ville spurt om du kunne få låne en nøkkel, hvis ikke risikerer du at hun blir sint på deg..

:Nikke:

Tror nok ikke det er så lurt å "stjele" nøkkelen nei. Jeg hadde hvertfall blitt veldig mistenksom. Men ellers høres det ut som en superkoselig overraskelse! :)

Skrevet

Veldig enkelt, spørr om å få låne nøkkelen. Si det som det

er at du planlegger en overraskelse. ;)

Spenningen blir ikke mindre av at hun vet at noe er på gang..

Skrevet

Du trenger jo ikke si at det er en overraskelse. Bare spør om det er ok om du låner nøkkelen siden du skal overnatte og ikke gidder vandre gatelangs til hun kommer hjem.

Gjest gjest1
Skrevet

Møt henne på trappa når hun kommer hjem, gå inn med henne og be henne ta et bad, hell oppi duftoljer (eller hva det heter), sett inn stearinlys til henne, sett på en CD på badet som du vet hun liker. Så får hun slappet av etter jobben.

Kanskje hun tror du skal hoppe oppi med henne, men nei, for mens hun ligger der i duftende oljer, så ordner du opp det du skal i stua, og demper belysningen, setter fram mat, etc. - så henter du henne når alt er klart?

Skrevet

Har hun en tv-kanal du ikke har? Hvor det går DET programmet du har ventet på å se? Eller, kanskje tv'en din går istykker dagen før, og du må ringe og spørre om å få se kampen e.l hos henne og trenger da nøkler?

There's no eeend to the posibilities! Fortell oss hvordan det går, nå da...!

-Lluvy

Gjest milano
Skrevet

det er du som har en kjæreste som gjerne vil ha litt pusterom (1-2 dager iblandt) ikke sant?

da er det ihvertfall ikke så lurt å "overraske" henne for å få se henne når hun egentlig vil være litt alene..

bare et lite tips

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor ikke bare gjøre det hjemme hos deg selv da? Be henne komme rett til deg etter jobb og ha alt klart.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Kanskje litt sent å svare han over ett år etter? :tunge1:

Skrevet
Kanskje litt sent å svare han over ett år etter? :tunge1:

:ler:

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Harald_*
Skrevet
:ler:

Haha! Jeg ler meg ihjel, 2 og et halvt år etter du lo igjen :ler:

Vel, temaet dukker stadig opp igjen, denne gangen er det jeg som lurer på hvordan jeg skal gjøre det? Hvordan skal jeg lage en enkel, men koselig romantisk kveld for min kjære hjemme? Vi har tenkt å spise god mat, spille litt brettspill sammen. Ikke noe TV eller PC i kveld. Men vi kan jo ikke bare spille sammen hele kvelden, noen forslag? Forresten, jeg er en mann om det ikke går fram av innlegget. Hun er 34, jeg 32, og dette er noe vi har planlagt å gjøre sammen, altså ingen overraskelse. Bare sette av litt tid til oss, noe vi aaaaltfor sjeldent gjør. Ser for meg at vi kommer til å gjenta det en gang i uken hvis vi klarer oss fint i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...