Gå til innhold

romantisk spisested i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Vi fyller seks år på fredag og vil feire dagen med å gå ut å spise. Men sliter litt med å finne et sted vi kan gå. Det er så lett å havne på de samme stedene (La Såda, Fridays, Pizza de Mimmo osv)..vi er åpne for all slags type mat, det eneste vi ikke har mye av er penger. Noen som anbefaler et sted i Oslo hvor det er god mat, god service, romantisk å sitte og ikke aaalt for dyrt?

-på forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en tyrkisk restaurant.. Sofia eller noe slik (ligger 2 tyrkiske ligge ved hverandre der) er på grønnland trur jeg..

ikke så veldig dyrt, god mat og veldig koslig/romantisk. Er blant annet en peis i lokale. Kan anbefales :)

Gjest Fantus
Skrevet

Nambo på majorstua, der syns jeg det er romantisk, hvertfall hvis dere ber om å få reservert bord "i vinduet". Der har de utrolig god vietnamesisk mat og det er ikke dyrt i det hele tatt. Men det er populært, så man må reservere bord.

Skrevet

Kokopelli er jo veldig romantisk da, men det er mest i 2. etasje, og der er det ikke så rimelig. De har en kafé i kjeller/1. etasje - der kan det også være romantisk med peis og greier, uformelt og rimelig, men ikke mulig å bestille bord.

Hva med Cantina Rustica? Der er det en billig meny og billig vin, og maten er rustikk italiensk.

Skrevet

Dinner i Stortingsgata har nyyydelig mat, er romantisk, super service og greie priser.

Litt dyrere, men absolut romantisk: Klosteret. masse levende lys og nydelig mat.

Skrevet

Jeg har et perfekt sted for romantiske begivenheter:

La Rosa Magra i Drammensveien rett nedenfor Pascal er fantastisk.

Maten er billig i forhold til hva man får servert (jeg pleier å spise Carbonara-retten deres til ca 140,- :sikle: ) og det er så romantisk der! Herlig betjening, fantastisk god mat, deilig atmosfære og flotte lokaler. De har gode priser på vin.

Vi pleier å slå til med forrett, hovedrett og dessert hver gang vi er der m/vin til alle rettene, og regningen blir ikke ett sjokk når den kommer. :ler:

Klem fra meg. :klem:

Skrevet

Klosteret anbefales på det varmeste!

Nydelige omgivelser og deilig mat! 3-retters til 425 kr som er verdt hver krone!

:sikle:

Skrevet

Ja, klosteret er veldig bra, men absolutt ikke billig. De har nokså dyre vinpriser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...