Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Har du planlagt å se på noen av påskekrimmene på tv i år?

Selv skal jeg se alle NRK sine. Gleder meg særlig til Foyle. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Selvføgelig!!

Jeg eeelsker krim.

Påske er god krim, både på radio, tv og i bokform ;)

Skrevet

Helt klart! Påske er god krim. På dagen med bok i solveggen, på kvelden på tv :icon_smile:

Skrevet

Jeg skal i hvertfall se Poirot på søndag. Skal muligens se den på NRK1 som starter i dag, får se hvor interessant den er.

Skrevet

Jeg skal følge med på den krimmen som starter på NRK i dag, i hvert fall. Og ikke minst; påskekrimmen i Radioteatret! "Den siste dansen" av Jan Mehlum.

Skrevet

Vel, jeg har jo sett all påskekrimmen allerede på dvd, så jeg tror ikke det. Har hele Foyleserien, så jeg veit jo hva som skjer, samme med Arr i sjelen. Kanskje jeg ser på Poirot.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Påskekrimmen må med, deilig med god engelsk krim.

Skrevet (endret)

obs dobbel post, tregt forum...

Endret av Tyr
Skrevet

skal se på den på tv2, gleder meg hvert år.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hadde planer om å se den på nrk helt til jeg oppdaget at tv-antenna mi er ødelagt. Så nå sitter jeg og sturer over at jeg ikke får inn noen tv-kanaler istedet :sur:

Skrevet

Må hvertfall få med meg Poirot ja :)

Gjest gjest1
Skrevet

Skal se arr i sjelen. Poirot takler jeg desverre ikke, foyle er det godt mulig jeg ser litt på hvis det passer.

Gjest gjest1
Skrevet

Ser aldri på påskekrimmen jeg, går alltid glipp av en episode eller to, så mye annet som skjer i påsken.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg så på den som begynte på NRK i går (et eller annet med Diane), men herregud så treg den første episoden var da. :forvirret: Det skjedde jo ikke noe!

Skrevet
Jeg så på den som begynte på NRK i går (et eller annet med Diane), men herregud så treg den første episoden var da. :forvirret: Det skjedde jo ikke noe!

Enig, vet ikke om jeg gidder å se resten.

Skrevet

Nei det skal jeg ikke ta meg tid til. Påsken skal gå med til venner og økonomipugging. Skjønt, er det noen som vet om noen av krimbøkene til Fredrik Skagen er filmatisert?

Skrevet

Siden jeg for tiden befinner meg i Frankrike saa er det liten sjans for det ja.

Skrevet

Hmm, nå har jeg funnet ut at det er de nye episodene av Foyle som vises og disse skal jeg selvsagt se! Har forhåndsbestilt dvd'ene, så jeg gleder meg som en unge til å se episodene. Var redd jeg måtte vente til oktober for å se dem, men nå viser det seg altså at NRK viser de nye episodene. Åh, nå ble jeg glad nå! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...