Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. april 2006 #21 Skrevet 11. april 2006 har ikke vært i så mange bryllup, men får inntrykk av at betasuppe er svært mye brukt. har ikke så lyst på dette selv... pølse og lompe høres egentlig veldig godt ut. med sprøstekt løk, rå løk, rekesalat, ketchup, sennep... nam gryterett med ris er jo også veldig godt og den soppsuppen....nam... skal høre med den lokale butikken om det er mulig å få kjøpt kantareller frossne ellers tenker jeg at tacosuppe også er veldig godt. da trenger vi bare kjøttdeig, en del bokser med knuste hermetiske tomater, nachos, litt oppreven ost, rømme. det er jo knallgodt. blir helt sulten når jeg tenker på det
foxie Skrevet 12. april 2006 #22 Skrevet 12. april 2006 vi serverte kremet fiskesuppe med varmt urtebrød........helt sinnsykt godt!!!!
Kara W Skrevet 12. april 2006 #23 Skrevet 12. april 2006 Må bare spørre: Hva er Betasuppe? Har ikke vært med på å få nattmat før, men suppe med ferskt brød høres veldig godt ut. Pølser og lompe høres litt...barnslig ut (jeg sluttet å spise pølser da jeg var 16 og fikk i meg noen dårlige pølser og ble skikkelig syk, så jeg har kanskje et litt negativt forhold til dem.)
Gjest Gjest_eneri_* Skrevet 12. april 2006 #24 Skrevet 12. april 2006 Pølse og lompe hørest litt rotete ut!! ser for meg finkjoler med ketchup på.. vi skal ha kjøttsuppe med loff.. tradisjonen d!! Gryterett hørtes også godt ut..
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #25 Skrevet 13. april 2006 Vi har vært i noen bryllup nå. Suppe slår veldig godt ann - men er mye jobb på natta. Noen må koke suppa, finne fram tallerkner, rydde etter suppa og vaske alt... Også er d mange m litt innabords som har en tendens til å søle litt. Så var d pølser - veldig lettvint! Til og med en evt bartender kan koke pølsene. Ingen oppvask. Veldig godt når en har drukket.... Litt søl m ketchup og sennep kanskje - men har faktisk ikke vært borti d ennå... Så vårt valg ble pølser - vi og gjestene var storfornøyde med det. Og du som synes d er barnslig - konprins bryllupet hadde nattmat til bryllup. Så d er ikke noe dritt....
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #26 Skrevet 13. april 2006 Og du som synes d er barnslig - konprins bryllupet hadde nattmat til bryllup. Så d er ikke noe dritt.... ← Ja, man MÅ jo like pølser når kronprinsparet serverte det i sitt bryllup!
Gjest Binna Skrevet 13. april 2006 #27 Skrevet 13. april 2006 (endret) Nå er det ikke verre enn at det går an å lage f.eks gryteretten på forhånd, og varme den opp på kvelden. Suppe er hvertfall ikke mer søl enn pølser(da det veldig gjerne inkludere ketchup og etes med fingra).. Endret 13. april 2006 av Binna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå