Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #1 Del Skrevet 10. april 2006 Ja, noen som vet? Selv er jeg nå etterhvert blitt ganske kraftig overvektig (165/77), og vil aller helst gå ned noen kilo før sommeren. Jeg er 25 år gammel, har vært vegetarianer i noen år nå (bare semi -null rødt kjøtt, mye fisk), og fikk nettopp vite at jeg er allergisk mot hvete og eggehviter. Det er et stort ork for meg å sette igang med både slanking og dette nye kostholdet, så jeg føler meg egentlig litt "satt ut" nå... Jeg lurer dermed på å få litt starthjelp på nettet, kanskje gjennom vektklubben... Mitt mål er å gå ned til 58 kilo, selv om jeg forstår at det kan gå ganske lang tid... Så, tror dere Vektklubben kan hjelpe meg i gang? Her er vel noen som har litt erfaring med den, er den god for vi som har et litt begrensa kosthold, eller er det helst tilpassa folk som spiser nesten alt mulig? Fins der evt. noen alternativer? Hadde blitt kjempetakknemlig for råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Matja_* Skrevet 10. april 2006 #2 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg er medlem av Vg sin Vektklubb. Jeg er ikke vegetarianer selv, men det er flere av de der inne. Måltidsforslagene som vi får hver dag, er vanlig kosthold, men i oppskriftsbasen kan du søke på retter med de forskjellige ingrediensene du ønsker, også vegaterretter. Du kan også spise annen mat hvis du føler for det. Jeg vil absolutt anbefale VK. Du får god støtte og motivasjon fra de andre medlemmene, og mange bra meny- og treningstips. Og husk, det er ikke slanking vi driver med, men livsstilsendring Ta gjerne kontakt hvis du melder deg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå