AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:30 #1 Skrevet mandag kl. 19:30 Jeg og kjæresten hadde en stor krangel og det ble slengt litt dumme ting fra begge sider i kampens hete. Vi skal i bryllup til venninnen min og når jeg spør om han har funnet en ny dress, så sier han at han ikke har bestemt seg om han vil dra i det bryllupet. Hvordan skal jeg tolke dette? Anonymkode: ebff2...a2d
Nordlending1 Skrevet mandag kl. 19:32 #2 Skrevet mandag kl. 19:32 Akkurat det han sier.. Jeg hadde vel heller ikke hatt lyst å dra i bryllup etter en sånn krangel. Men så er det og for å få litt oppmerksomhet slik at du gir etter først. 6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:32 #3 Skrevet mandag kl. 19:32 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg og kjæresten hadde en stor krangel og det ble slengt litt dumme ting fra begge sider i kampens hete. Vi skal i bryllup til venninnen min og når jeg spør om han har funnet en ny dress, så sier han at han ikke har bestemt seg om han vil dra i det bryllupet. Hvordan skal jeg tolke dette? Anonymkode: ebff2...a2d Som i at han ikke har bestemt seg om han vil dra i bryllupet eller ikke. Anonymkode: d9c0d...90b 3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:33 #4 Skrevet mandag kl. 19:33 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som i at han ikke har bestemt seg om han vil dra i bryllupet eller ikke. Anonymkode: d9c0d...90b Han har sagt han skulle for 2 dager siden.. og nå etter krangelen vet han ikke, så blir forvirret. Anonymkode: ebff2...a2d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:33 #5 Skrevet mandag kl. 19:33 At du sa verre ting enn han og han ikke er sikker på om han vil legge det bak seg. Anonymkode: 56bd8...92c 3 1 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:36 #6 Skrevet mandag kl. 19:36 Kvinner har en lei tendens til å skulle tolke alt mulig. Men når det gjelder oss menn, pleier vi å si det vi mener, akkurat som det er. Hvis du begynner å tolke det en mann sier kan du lett ende opp med en forklaring i ditt hode som er milevis unna hva mannen har ment å si. Anonymkode: 50851...237 2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:37 #7 Skrevet mandag kl. 19:37 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har sagt han skulle for 2 dager siden.. og nå etter krangelen vet han ikke, så blir forvirret. Anonymkode: ebff2...a2d Akkurat nå orker han ikke å være med deg dit, eller gjøre som du vil. Man er som regel ikke så gode venner etter en krangel, og da frister det ikke å være hyggelig mot den andre. Anonymkode: 680fd...da1 5 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:38 #8 Skrevet mandag kl. 19:38 Høres ikke ut som dere har reparert ordentlig etter krangelen. Anonymkode: b3b1d...00a 1 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:39 #9 Skrevet mandag kl. 19:39 Han vil vel spare de pengene og bruker Krangelen som unnskyldning. Anonymkode: bce6c...4e2 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:46 #10 Skrevet mandag kl. 19:46 Kanskje han revurderer både bryllupet og forholdet. Anonymkode: cf231...200 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:59 #11 Skrevet mandag kl. 19:59 Hvorfor har dere ikke reparert etter krangelen? Anonymkode: eccba...7f0 5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:04 #12 Skrevet mandag kl. 20:04 Har dere skværet skikkelig opp etter krangelen, i form av at begge sier unnskyld og kanskje tar tilbake noen av tingene som ble sagt i kampens hete, snakker ut på en sårbar måte og blir ordentlig venner igjen? Hvis ikke skjønner jeg han godt ... Anonymkode: 4deee...30f 4 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:50 #13 Skrevet mandag kl. 21:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere skværet skikkelig opp etter krangelen, i form av at begge sier unnskyld og kanskje tar tilbake noen av tingene som ble sagt i kampens hete, snakker ut på en sårbar måte og blir ordentlig venner igjen? Hvis ikke skjønner jeg han godt ... Anonymkode: 4deee...30f Støtter denne! Ts, vi må vite om dere har gjort dette eller om dette har latet som ingenting etter krangelen og latt det bli feid under teppet? Anonymkode: b1715...715 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:28 #14 Skrevet tirsdag kl. 05:28 Hvorfor har dere ikke pratet om det? Om vi ikke klarer å "krangle ferdig", så prater vi alltid om det dagen etter når vi er rolige og rasjonelle. Og vi bruker "cool down" tiden på reflektere på egne følelser og om vi kunne reagert eller gjort noe annerledes. Så vokser vi enda mer sammen elsker hverandre enda litt dypere. Anonymkode: 8a07a...fa4
Sinsiew Skrevet tirsdag kl. 05:34 #15 Skrevet tirsdag kl. 05:34 Han mener vel akkurat det han sier.. Hva ble sagt? Må være ganske ille siden han revurderer om han vil være med. Enkelte ting sier man ikke til hverandre, selv 'i kampens hete'.. 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:46 #16 Skrevet tirsdag kl. 05:46 Det er ikke så mye å tolke? Han bør kanskje kjøpe seg voksenbukser også når han ser etter dress, men det er en annen sak. Skvær opp og prat ut etter krangelen. Si unnskyld, det er hva voksne folk gjør hvis de sier dumme ting. Han får jo bestemme seg da, slik at du kan finne en annen pluss en om han ikke tenker å dra. Men han bør være voksen nok til å si ja eller nei. Det her er bare så ufattelig barnslig. Anonymkode: 93258...478
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 05:53 #17 Skrevet tirsdag kl. 05:53 Hva mener du? Han mener det han sier , uavhengig av grunn. Han kan være furten og sur pga krangel og straffe deg. Eller være oppriktig usikker på om du er noen han vil være sammen med. Eller ikke egentlig ha lyst til å dra i det bryllupet og være en luring og bruke kranglingen som en grunn til å slippe. Mange muligheter, spør han? Anonymkode: 5081a...098 4
Cam03 Skrevet tirsdag kl. 06:05 #18 Skrevet tirsdag kl. 06:05 Jeg lurer, som de andre her, på om dere har ordnet opp? Hvis dere ikke har gjort det, så må dere gjøre det først. I fht at han ikke vet om han vil i bryllupet så får du spørre ham rett ut ".... trenger svar på hvor mange som kommer i bryllupet deres, så hva vil du? Det er helt greit hvis du vil bli hjemme, men da bør vi si ifra så fort som mulig". 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:57 #19 Skrevet tirsdag kl. 06:57 Sinsiew skrev (1 time siden): Han mener vel akkurat det han sier.. Hva ble sagt? Må være ganske ille siden han revurderer om han vil være med. Enkelte ting sier man ikke til hverandre, selv 'i kampens hete'.. Akkurat dette. Anonymkode: 813be...a28 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå