AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:08 #1 Skrevet mandag kl. 17:08 Hei. Er det mulig å få først positiv i uke 9? jeg fikk første positive for 3 dager siden.å blitt sterkere å sterkere etter det. Nå er den veldig sterk! men har ikke hatt NOE som helst form for samleie. På 9 uker. Har pcos Men hadde ubeskytta samleie for nøyaktig 9 uker siden. å har hatt negative hele veien. Å fikk først positiv for 3/4 dager siden. har kramper nederst i magen/korsryggen,kvalme,ømme/større bryst,tisser mye,ekstreme cravings på ananas, mye kramper, rare drømmer. Å noen lukter jeg plutselig ikke takler, + oppblåst om kvelden!!! Anonymkode: db4df...c58
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:25 #2 Skrevet mandag kl. 17:25 Hørtes umulig ut. Uansett om eggløsningen er den så lever ikke sædcellene så lenge. Anonymkode: 72104...c71
Sniff76 Skrevet mandag kl. 17:31 #4 Skrevet mandag kl. 17:31 Skal egentlig ikke være mulig. Håper du oppdaterer oss når du har fått vært hos lege eller gyn og tatt ultralyd og vet hva som skjer 😊 Hvis det er 9 uker siden ubeskyttet samleie og eggløsning, er du 11 uker på vei nå. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:36 #5 Skrevet mandag kl. 20:36 Det er ikke mulig med så lav HCG stigning og levedyktig foster. Anonymkode: 25c73...69f 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Ingenting er umulig! Jeg så ikke minstemann på ul eller slo ut på tester før uke ni... Hadde absolutt ingen symptomer på noe som helst, ikke cravings, eller typiske svangerskaps tegn. Bestill en privat ultralyd. Da får du bekreftet ♥️ Anonymkode: df608...eda
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Jeg ville mistenkt en hcg produserende cyste. Vanlig ved pcos.. Anonymkode: c3d2e...cf0
Fizzypo Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei. Er det mulig å få først positiv i uke 9? jeg fikk første positive for 3 dager siden.å blitt sterkere å sterkere etter det. Nå er den veldig sterk! men har ikke hatt NOE som helst form for samleie. På 9 uker. Har pcos Men hadde ubeskytta samleie for nøyaktig 9 uker siden. å har hatt negative hele veien. Å fikk først positiv for 3/4 dager siden. har kramper nederst i magen/korsryggen,kvalme,ømme/større bryst,tisser mye,ekstreme cravings på ananas, mye kramper, rare drømmer. Å noen lukter jeg plutselig ikke takler, + oppblåst om kvelden!!! Anonymkode: db4df...c58 Nei, det er ikke mulig dersom du ble gravid for 9 uker siden. Mange opplever at teststeken blir svakere jo lenger ut i svangerskapet man kommer. Om du ble gravid ved forrige samleie så er du nå i uke 11. Da skal man ikke ha så kraftig stigning på strimmeltester fra dag til dag. Når du skriver at du har hatt negative tester hele veien, når begynte du testingen? Og testet du fordi du hadde symptomer på graviditet? Tenker du bør komme deg til legen raskt for blodprøver og henvisning til UL. Det er flere ting som kan produsere HCG, men med de symptomene du har og bakgrunnshistorien bør du undersøkes raskt for å utelukke andre tilstander som blæremola.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå