Frkvilikke Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Jeg skal ta privatisteksamen i naturfag vg1 i morgen. Akershus er min eksamenkommune. Er det noen som har erfaringer med dette, og som kan fortelle litt om hva jeg kan forvente? Jeg har to karakterer i naturfag fra VGS, to 3’ere, og tar opp faget nå slik at jeg bare får en karakter istedenfor. Dersom jeg får 3 på eksamen i morgen, kan jeg allikevel få erstattet den 3eren med de to jeg har fra før?
Frkvilikke Skrevet 13. april Forfatter #2 Skrevet 13. april Og en annen ting jeg lurer på, dømmer de deg mildere om du sier du er veldig nervøs?
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april Frkvilikke skrev (2 timer siden): Og en annen ting jeg lurer på, dømmer de deg mildere om du sier du er veldig nervøs? Nei Anonymkode: 4fd7c...314
Eirigh Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Jeg or i Oslo, men gjorde det som privatist, Holder på med Norsk, Matte og Engelsk som privatist nå... Min opplevelse var at selv om du kommer opp i noe du kan lite om (som jeg gjorde) så kan du forsatt få en 4 om du kan svare bra på tilegg spørsmålet. Jeg fikk om Giftstoffer i Miljø, men fikk etter det spørsmål om DNA som veiet mye høyere opp. Bare ta det med ro, øv på stoffet og sensor er der for å hjelper deg med å vise den beste siden av deg.
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april Frkvilikke skrev (På 13.4.2026 den 18.11): Og en annen ting jeg lurer på, dømmer de deg mildere om du sier du er veldig nervøs? På ingen måte, alle er det. Naturfag vg1 er veldig enkelt stoff, med sunn fornuft og litt lesing går det bra. Jeg tok den for noen år siden og fikk 6. Anonymkode: d3011...6d4
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (På 14.4.2026 den 21.38): På ingen måte, alle er det. Naturfag vg1 er veldig enkelt stoff, med sunn fornuft og litt lesing går det bra. Jeg tok den for noen år siden og fikk 6. Anonymkode: d3011...6d4 Kult. Så de som ikke får 6 mangler sunn fornuft eller har ikke lest? Anonymkode: 57669...dcc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå