Kristin70 Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg trenger å få et brev levert på et offentlig kontor i en annen by i Norge senest i morgen. Jeg trenger kvittering på at brevet er mottatt. Kan noen anbefale budservice som kan garantere en slik levering?
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Kan du ikke sende via Digipost? Anonymkode: ede87...577 1
lurker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Oslo kommune bruker for eksempel eDialog: https://www.oslo.kommune.no/kontakt/edialog/ jeg vil tro alle offentlige etater har lignende tjenester, slik at du kan sende det digitalt? 1
Kristin70 Skrevet 1 time siden Forfatter #5 Skrevet 1 time siden De har dessverre verken Digipost eller e-Dialog. Jeg ringte til det offentlige kontoret og spurte om de hadde en digital postkasse jeg kunne sende til, men de forsto ikke spørsmålet. E-post egner seg ikke. Posten kan man ikke stole på. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Kristin70 skrev (1 minutt siden): De har dessverre verken Digipost eller e-Dialog. Jeg ringte til det offentlige kontoret og spurte om de hadde en digital postkasse jeg kunne sende til, men de forsto ikke spørsmålet. E-post egner seg ikke. Posten kan man ikke stole på. Hva slags offentlig kontor er dette hvor du må ha en kvittering for at det er mottatt i morgen? Hvis det er en datofrist for innlevering av dokument, så holder det å få en kvittering fra posten for når brevet er sendt. Hvis det er noe som MÅ fysisk være der (høres ikke ut som tilfellet her, mer at du ønsker bekreftelse på at det er mottatt til riktig dato) til i morgen og som ikke handler om datofrist ville jeg brukt dhl, fedex eller bring Anonymkode: 472ed...2b5
Kristin70 Skrevet 1 time siden Forfatter #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis det er noe som MÅ fysisk være der (høres ikke ut som tilfellet her, mer at du ønsker bekreftelse på at det er mottatt til riktig dato) til i morgen og som ikke handler om datofrist ville jeg brukt dhl, fedex eller bring Anonymkode: 472ed...2b5 Det må være der i morgen og siden fristen er viktig trenger jeg en kvittering. Kvitteringen er viktig bare for å vise at det er levert innen fristen.
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden #8 Skrevet 57 minutter siden Kristin70 skrev (1 minutt siden): Det må være der i morgen og siden fristen er viktig trenger jeg en kvittering. Kvitteringen er viktig bare for å vise at det er levert innen fristen. Da ville jeg kontaktet et av de kjente budservicene, alle vil jo ha forskjellige erfaringer med dem uansett, men bedre med kjent budsevice enn type "nye" bedrifter som driver med dette. Anonymkode: 472ed...2b5 1
Moppeguri Skrevet 55 minutter siden #9 Skrevet 55 minutter siden Ekspress over natt med posten, selv om du kanskje er veldig nære på tidsfristen der. De anbefaler ikke brev, da konvolutter har lett for å bli oversett i sortering eller sette seg fast et sted, men du kan vel pakke brevet i en eske. Evt om du har noen kjente/bekjente/ til og med en kjøp og salg gruppe på Facebook, du kan sende brevet til og få noen til å levere det personlig for deg ? 1
AnonymBruker Skrevet 39 minutter siden #10 Skrevet 39 minutter siden Kristin70 skrev (2 timer siden): Jeg trenger å få et brev levert på et offentlig kontor i en annen by i Norge senest i morgen. Jeg trenger kvittering på at brevet er mottatt. Kan noen anbefale budservice som kan garantere en slik levering? Hvordan kan noen anbefale noe, når du ikke engang skriver hvilke byer det er snakk om? 🤔 Anonymkode: 75c80...005 1
Kristin70 Skrevet 31 minutter siden Forfatter #11 Skrevet 31 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan kan noen anbefale noe, når du ikke engang skriver hvilke byer det er snakk om? 🤔 Anonymkode: 75c80...005 Jeg ser ikkevat det er veldig relevant. Det skal leveres i Stavanger fra Oslo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå