AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Altså— jeg ser modest og old money-trender. Vide bukser. Vide skjorter. Laaange skjørt. Også leser jeg her at skal man bruke tettsittende bukse må man ha skjorte som dekker rumpa. Hva har skjedd egentlig? Hvorfor er alle blitt så redde for tettsittende klær? Anonymkode: 7cfb6...2a5
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Jeg føler folk modner litt. At de tenker at nå kler vi oss mer ryddig, for tettsittende er ikke pent så jeg klapper frem dette. Anonymkode: 625e7...141
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden svaret på spørsmålet ditt er trendsyklusen. Anonymkode: 275e8...36b 3 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Jeg tenker dette henger sammen med framvekst av konservative verdier og ny interesse for religion. Anonymkode: 7cfb6...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Altså— jeg ser modest og old money-trender. Vide bukser. Vide skjorter. Laaange skjørt. Også leser jeg her at skal man bruke tettsittende bukse må man ha skjorte som dekker rumpa. Hva har skjedd egentlig? Hvorfor er alle blitt så redde for tettsittende klær? Anonymkode: 7cfb6...2a5 Alt går jo i sykluser, så om nokre år så er det bare magar og sykkelshorts igjen Anonymkode: 53b66...686
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Det handler mer om hva som er flatterende. Har man tettsittende underdel kan det være pent med noe løsere på overkroppen og omvendt. Anonymkode: 8619d...2a4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Jeg er nå over 50, og kan ikke huske at det noensinne har vært «in» eller regnet som smakfullt å kle seg slik at det ser ut som hele antrekket er malt på kroppen. Anonymkode: bb96c...9de 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg er nå over 50, og kan ikke huske at det noensinne har vært «in» eller regnet som smakfullt å kle seg slik at det ser ut som hele antrekket er malt på kroppen. Anonymkode: bb96c...9de Tipper TS er en mann. Anonymkode: be95c...36d 2
Kniv & gaffel Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Det er vanlig at en ny trend kommer som en motvekt av det som vært dominerende en stund. For eksempel etter moten med skinny jeans, har det kommet en mote med vide bukser. Det også ganske vanlig at i usikre tider blir moten mer "trygg" og mindre utfordrende eller kreativ.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå