AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:22 #1 Skrevet mandag kl. 05:22 Jeg har fått zonat for søvnproblemer. Tidligere prøvd truxal og seroquel. Har gjerne tatt den på kvelden, men våkner igjen etter noen timer. Vurderer derfor å droppe å ta den på kvelden, fordi jeg sovner greit. Også heller ta den når jeg våkner i 2-3 tiden på natta for å kunne sove mer. Noen som bruker den likt? Fungerer det greit? Og føler du deg da grei til å kunne kjøre på morgenen? Jeg pendler 10 mil på morgenen så litt usikker om det er veldig sent å ta zonat når jeg våkner i 3 tiden f.eks.? Anonymkode: 7f040...992
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 05:27 #2 Skrevet mandag kl. 05:27 Jeg tar zonat på kvelden ca 22 og sover ganske greit gjennom natten til kl 06. Hvor lenge har du gått på zonat? Kanskje det er noe tilvenningstid? Anonymkode: 6bef5...89f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:22 #3 Skrevet mandag kl. 06:22 Jeg tar den mellom kl 20-22, og sover gjennom natten (hvis jeg ikke må på do). Men da sovner jeg igjen. Anonymkode: 4e66e...145
Ugresset Skrevet mandag kl. 18:53 #4 Skrevet mandag kl. 18:53 Dette bør du snakke med legen din om og ikke endre på noe før det er gjort. Zonat har varseltrekant fordi den påvirker kjøreevnen. "Bilkjøring/bruk av maskiner bør unngås under behandling, og særlig de første dagene av behandlingen. Basert på dose og tid etter inntak, må det avgjøres om evnen til å kjøre bil eller bruke maskiner fortsatt er påvirket." Ref. Felleskatalogen
veronica<3 Skrevet mandag kl. 21:12 #5 Skrevet mandag kl. 21:12 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler dosering. veronica<3, mod. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå