AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Plages med kløe og svie nedentil,noen som kan anbefale noe såpe,krem eller gel? Det er ikke sopp,mest sannsynlig plager pga overgangsalder. Anonymkode: 3a7bc...275
Lorieen Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Hold deg langt unna såpe. Lunkent vann holder. Sov uten truse, bruk bomullstruser på dagtid, og kjøp Vivag-kapsler på apoteket. 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Kommer jo litt an på hva denne kløen og svien kommer av. Jeg har hatt tørrhet og irritasjon som gir svie og kløe, dette oppstår spesielt i mensen sin siste dag og noen dager etterpå. Skylles tørre slimhinner. Gjekk til legen som anbefale Ovesterin, https://www.med24.no/personlig-pleie/intimpleie/vaginal-tabletter/kapsler/ovesterin-vagitorier-0-5-mg-15-stk?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=16818572360&gclid=CjwKCAjwhe3OBhABEiwA6392zD7FdraeaIftJYO_KDA2PdPGw-eTWIQdSh5TXvw6cJsXqIJoegPSuRoCuxUQAvD_BwE Kan fåes respetfritt både i kapsler og krem, jeg kjøpte kapsler. Har brukt de slik pakningsvedlegg beskriver (en kapsel som føres inn i skjeden før sengetid i max 4 uker, før en så går over til kanskje en gang i uken eller en gang hver 14 dag alt etter hva du føler for). Det har hjulpet meg ekstremt. Anonymkode: 3f539...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Jeg har hart smerter k underlivet som jeg trodde var uvi. Bare én ting som har hjelpt meg. Østrogen. Anonymkode: a0fdc...46c
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden Vil anbefale Ovesterin jeg også for lokal behandling. Jeg bruker Estrogel i tillegg for leddsmerter. Anonymkode: a0fdc...46c
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Vagifem funker faktisk.. Anonymkode: ea054...dcd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå