Gå til innhold

Intimsåpe/kremer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Plages med kløe og svie nedentil,noen som kan anbefale noe såpe,krem eller gel? Det er ikke sopp,mest sannsynlig plager pga overgangsalder. 

Anonymkode: 3a7bc...275

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg langt unna såpe. Lunkent vann holder. Sov uten truse, bruk bomullstruser på dagtid, og kjøp Vivag-kapsler på apoteket.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo litt an på hva denne kløen og svien kommer av.

Jeg har hatt tørrhet og irritasjon som gir svie og kløe, dette oppstår spesielt i mensen sin siste dag og noen dager etterpå. Skylles tørre slimhinner. Gjekk til legen som anbefale Ovesterinhttps://www.med24.no/personlig-pleie/intimpleie/vaginal-tabletter/kapsler/ovesterin-vagitorier-0-5-mg-15-stk?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=16818572360&gclid=CjwKCAjwhe3OBhABEiwA6392zD7FdraeaIftJYO_KDA2PdPGw-eTWIQdSh5TXvw6cJsXqIJoegPSuRoCuxUQAvD_BwE

Kan fåes respetfritt både i kapsler og krem, jeg kjøpte kapsler. Har brukt de slik pakningsvedlegg beskriver (en kapsel som føres inn i  skjeden før sengetid i max 4 uker, før en så går over til kanskje en gang i uken eller en gang hver 14 dag alt etter hva du føler for). Det har hjulpet meg ekstremt. 

Anonymkode: 3f539...2e9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hart smerter k underlivet som jeg trodde var uvi. Bare én ting som har hjelpt meg. Østrogen.

Anonymkode: a0fdc...46c

AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale Ovesterin jeg også for lokal behandling. Jeg bruker Estrogel i tillegg for leddsmerter.

Anonymkode: a0fdc...46c

AnonymBruker
Skrevet

Vagifem funker faktisk..

Anonymkode: ea054...dcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...