Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge etter intervju tenker du at løpet er kjørt? 

Anonymkode: 1037a...cdd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags bransje, hvilken stilling og har du relevant utdannelse erfaring? Når var du på intervju?

Anonymkode: a0b82...fd8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør på generelt basis ettersom denne stillingen er i en større kommune og har hatt pressedekning og offentlig interesse. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg spør på generelt basis ettersom denne stillingen er i en større kommune og har hatt pressedekning og offentlig interesse. 

Altså, jeg vil ikke spores. Men jeg er glad for alle svar. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Altså, jeg vil ikke spores. Men jeg er glad for alle svar. 

Hvordan skal noen uansett kunne spore en anonym bruker? Tenke at en av søkerne er på KG liksom? Kan jo uansett ikke linkes mot noe annet her. 

Sa de ingenting på intervju om prosessen videre? 

Anonymkode: 887a9...ad6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan skal noen uansett kunne spore en anonym bruker? Tenke at en av søkerne er på KG liksom? Kan jo uansett ikke linkes mot noe annet her. 

Sa de ingenting på intervju om prosessen videre? 

Anonymkode: 887a9...ad6

Mange her kan være søkere, eller lest om stillingen i større avis. De sa de ville gi beskjed, men ikke noe om når. 

Takk. 

AnonymBruker
Skrevet

For min del ringte jeg etter en måned uten å ha hørt noe. 160 søkere og ingen forventning, men fikk da beskjed om at jeg var innstilt som nr. 1. 

Å ansette i offentlig sektor kan være litt av en prosess. Innstillingen måtte gjennom et innstillingsråd først for godkjennelse, så kunne leder gi endelig bekreftelse til meg på ansettelsen. 

Anonymkode: 08db9...635

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid fått jobben jeg har søkt på bortsett fra en gang. Da fikk jeg bare et brev om at det var en annen som fikk jobben og at jeg var innstilt som nr 2. Det var uventet, for selve intervjuet gikk veldig bra. 

Jeg er sykepleier, så jobbene blir jo stort sett kastet etter deg. 

Anonymkode: 88a02...791

Skrevet (endret)

De gangene jeg har søkt/intervjuet på kommunale stillinger så har jeg alltid fått mail når stillingen ble oppfylt. 

Endret av Abra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...