Gå til innhold

Jeg er utrolig lat i senga..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er veldig lat når det kommer til sex. Jeg gir mer enn gjerne oralsex, er med på nesten alt, men når det kommer til det å ri en mann, så hater jeg å gjøre det. Om jeg må være den mest aktive parten ved penetrering, så blir jeg utrolig sliten. Jeg får lett kramper i leggene og det føles som et rent slit. Null nytelse. Er dette skikkelig antennende for menn? Har egentlig aldri vært et problem, oppigjennom mine 25 år som seksuelt aktiv, men det er noe som irriterer meg ved meg selv. Jeg gir som sagt gjerne en blow job, runker osv, men jeg orker bare ikke å ri en mann. 

Anonymkode: 6bedf...2b9

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må du ri? Finnes da flere stillinger.

Anonymkode: 75756...2ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må du ri? Finnes da flere stillinger.

Joda, men mange menn ønsker å bli ridd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Joda, men mange menn ønsker å bli ridd. 

Ja, det er sant. Dere får vel bytte litt på stillingene.

Skrevet

Har du prøvd trening som pilates, eller annen trening med fokus på kjernemuskulatur? Sex blir mye morsommere da, jeg lover!

Har du prøvd å sitte på huk istedet for på knærne?

Jeg synes også det er lettere om han sitter i stedet for at han ligger.

Og det spørs hva du legger i det da. Om det er å vugge/gnukke frem og tilbake, eller å humpe opp og ned. For humpingen kan man prøve å twerke.

Og om det ikke er en stilling som gir deg noe som helst, så la være.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er heller ikke særlig glad i å ri, hender jeg gjør det en sjeldent gang, men holder ikke på lenge.. Når jeg blir skikkelig kåt så svikter jeg i bena, så jeg er ikke så glad i å ha sex stående heller 😅  Tenker at det ikke er så rart at man ikke liker å ri, så lenge man er litt med på andre ting og ikke bare ligger som et slakt.

Anonymkode: efe0f...ce7

AnonymBruker
Skrevet
Numii skrev (4 minutter siden):

Har du prøvd trening som pilates, eller annen trening med fokus på kjernemuskulatur? Sex blir mye morsommere da, jeg lover!

Har du prøvd å sitte på huk istedet for på knærne?

Jeg synes også det er lettere om han sitter i stedet for at han ligger.

Og det spørs hva du legger i det da. Om det er å vugge/gnukke frem og tilbake, eller å humpe opp og ned. For humpingen kan man prøve å twerke.

Og om det ikke er en stilling som gir deg noe som helst, så la være.

Trener ikke pilates, men jeg trener styrke tre ganger i uken og yoga en gang i uken. Jeg jogger hver søndag. Jeg er ganske sterk rent fysisk, med en helt normal/god kondisjon. Det er noe med hele stillingen som bare føles som et slit for meg. Har prøvd alt som å ha mannen sittende, sittende på huk, på knærne osv. det hjelper ikke. 
å vugge frem og tilbake har aldri gitt mennene noe, det må være opp og ned. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det heller ikke.  Kun slitsomt. Får ingenting ut av det. Jeg gjør det svært sjeldent. Tror det går bra for min mann.

Anonymkode: 253fd...137

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trener ikke pilates, men jeg trener styrke tre ganger i uken og yoga en gang i uken. Jeg jogger hver søndag. Jeg er ganske sterk rent fysisk, med en helt normal/god kondisjon. Det er noe med hele stillingen som bare føles som et slit for meg. Har prøvd alt som å ha mannen sittende, sittende på huk, på knærne osv. det hjelper ikke. 

Ikke min favoritt stilling heller, men ikke vondt eller udigg heller. Hender mannen får beskjed om å ligge helt stille mens jeg sitter oppå han og gjør akkurat det jeg vil frem til jeg kommer.

Etter dette holder han meg mens han jukker løs til han kommer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er vel å bra å trene styrke i kroppen og kondisjonstrening, men trening er ikke trening. Det er hvor sterk og utholdende du er i akkurat de relavante musklene som betyr noe. En som løper (sterke legger) blir ikke nødvendigvis en rask og utholdende syklist (lår).

Å ri noen bruker sannsynligvis helt andre muskler, og på en helt annen måte enn treningsprogrammet på studioet fokuserer på. Hvis du føler du blir fort sliten av å ri partner, så er det bokstavelig talt fordi du ikke er godt trent på akkurat de musklene. Så om du ikke trener musklene på studio og ikke bruker dem i dagliglivet (eller senga) er det overhodet ikke rart det blir slitsomt og lite moro.
Om du ønsker å bli god på å ri, så må du faktisk trene på det. Å faktisk ri partner er en god begynnelse, men dere trenger jo ikke ri hele veien til mål. Ha det som en stilling dere er innom når dere ellers har sex. Det fine med helt utrente muskler er at de blir fort veldig mye bedre når de får litt utfordring. Det er en den gamle 20-80 reglene; 20% av innsatsen gir 80% av resultatet.

• Liker 2
Skrevet

Det er en hestesport som heter montéridning. Denne skal være god for å trene opp de riktige musklene til dette har jeg blitt opplyst. 

Det dreier seg vel om ritt i trav. 

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (5 minutter siden):

Det er en hestesport som heter montéridning. Denne skal være god for å trene opp de riktige musklene til dette har jeg blitt opplyst. 

Det dreier seg vel om ritt i trav. 

Jeg eier hest og driver med sprangridning. Montéridning er jeg ikke interessert i.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg eier hest og driver med sprangridning. Montéridning er jeg ikke interessert i.. 

Neida, men bra trening kan det være.

Her et løp som eksempel.

AnonymBruker
Skrevet
Flintis skrev (13 minutter siden):

Neida, men bra trening kan det være.

Her et løp som eksempel.

Jeg vet hva det er, og det er ikke for meg, men takk for tips :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gidder ikke sex som føles som en treningsøkt. Sex skal være deilig, ikke et slit. Gjør det som gir nytelse og opphisselse. Om det å ri ikke gjør noe for deg annet enn å slite deg ut, er det helt innafor å droppe det. 

Det er tydeligvis mange som ser ut til å tro at sex handler om teknikk. Det gjør det ikke. (God) Sex handler om intimitet og sanselige opplevelser med et annet menneske. 

Anonymkode: 61e4a...38d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også slik - å ri en mann gir meg absolutt ingen ting 😐

Nå er jeg dårlig trent og får krampe og synes bare det er pes! 
Var bedre trent som yngre og klarte fint å stå på huk over ham og ri en stund - men syntes aldri det var noe godt. Det ble en mekanisk bevegelse for å glede han, jeg gledet meg bare til vi kunne bytte stilling igjen… 

Anonymkode: 2321b...576

Skrevet

Helt greit. Mange av oss liker passive damer.

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere er rare, her er meg på topp favoritten. Har vært det i alle år. Ja, jeg blir sliten. Litt treningsøkt, men gjør det noe? Er jo sånn for mange menn. Det er også sånn vi har best nytelse, begge to. Mannen elsker når jeg rir ham. 

Anonymkode: cddb4...c66

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Seriøst? Opp og ned? Det er helvetes slitsomt. Mye enklere å støte noen kjapt inn og ut enn å leke kjapp heis på en pikk. Gir ingen nytelse det. Er jo bare en jævlig treningsøkt. Det du sier er jo at du kan ri, men at det ikke er nok for dem? Fant noe som du funka greit. Sett deg på huk og hold skuldrene hans mens du beveger deg. Da er det opp og ned. Gir ikke meg noe forsåvidt, men en greie menn liker. Og når du rir for din egen del så gjør du det på din måte.

Anonymkode: 8ef85...46d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg er også slik - å ri en mann gir meg absolutt ingen ting 😐

Nå er jeg dårlig trent og får krampe og synes bare det er pes! 
Var bedre trent som yngre og klarte fint å stå på huk over ham og ri en stund - men syntes aldri det var noe godt. Det ble en mekanisk bevegelse for å glede han, jeg gledet meg bare til vi kunne bytte stilling igjen… 

Anonymkode: 2321b...576

Men hvorfor ikke en mer avslappende stilling?

Anonymkode: 8ef85...46d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...