AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Jeg er litt fortvilet, en venninne gjennom flere år har bestemt seg fir å bryte kontakten, og vil ikke engang hvorfor , eneste at hun føler vi har dårlig kjemi og at hun blir sliten av meg. Jeg har sendt henne meldinger på messenger bare for å sjekke stemning, men hun har ikke lest de engang. Har fortalt om dette til kollegaen hennes, og hun har ikke hørt noe om dette, men jeg er så nysgjerrig- Hva kan jeg få gjort ? Anonymkode: 7d71a...cc6 1
Kålrota Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Vil du egentlig vite sannheten? Vil du være venn uansett? Jeg gjorde det samme for noen år siden, brøt kontakt med en barndomsvenninne. Jeg følte at all kontakt var på hennes premisser og at hun alltid bare var opptatt av sitt. Det stjal energi fra meg, og slike vennskap trenger jeg ikke. 4 1 5
oslomaraton Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Jeg brøt også kontakten med en venninne for en stund tilbake, måtte gjøre det kort og generelt, for hvis jeg skulle forklare hvorfor ville jeg komme til å bli kryssforhørt og "gashlightet" - så nei , jeg kom frem til at jeg ikke skyldte henne noen videre forklaring! 4 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden At hun føler dere har dårlig kjemi og at hun blir sliten av deg er jo TO gode grunner. Anonymkode: 78bf0...151 3 8
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er litt fortvilet, en venninne gjennom flere år har bestemt seg fOr å bryte kontakten og vil ikke engang (SI?) hvorfor. DET eneste er at hun føler vi har dårlig kjemi og at hun blir sliten av meg. Jeg har sendt henne meldinger på messenger bare for å sjekke stemning, men hun har ikke lest de engang. Har fortalt om dette til kollegaen hennes og hun har ikke hørt noe om dette, men jeg er så nysgjerrig- Hva kan jeg få gjort ? Anonymkode: 7d71a...cc6 Men hun har jo sagt hvorfor; dere har dårlig kjemi og hun blir veldig sliten av deg. Tviler på at det er så mye du får gjort med det.. Anonymkode: 31f9e...850 4 6
Flammen12 Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden (endret) Ingenting. Hun har brutt kontakt med deg av en grunn. Endret 11 timer siden av Flammen12 2 3
Daria Skrevet 11 timer siden #7 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er litt fortvilet, en venninne gjennom flere år har bestemt seg fir å bryte kontakten, og vil ikke engang hvorfor , eneste at hun føler vi har dårlig kjemi og at hun blir sliten av meg. Jeg har sendt henne meldinger på messenger bare for å sjekke stemning, men hun har ikke lest de engang. Har fortalt om dette til kollegaen hennes, og hun har ikke hørt noe om dette, men jeg er så nysgjerrig- Hva kan jeg få gjort ? Anonymkode: 7d71a...cc6 Og her har du to gode grunner til at hun blir sliten av deg... At din reaksjon er å mase på messenger og sladre med kollegaen hennes (!), bekrefter antagelig for henne at hun har gjort et riktig valg. 3 1 6
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden At hun blir sliten kan jeg skjønne. Hun sier hun blir sliten av deg, så sender du meldinger på messenger, og når hun ikke leser de, så tar du ikke det tydelige hintet, men du kontakter kollegaen hennes, og deretter lager tråd her. Ro ned, respekter at hun ikke ønsker kontakt nå. Hvis hun sier hun blir sliten av deg, så kan jeg garantere deg at du ikke får henne tilbake med å være så intens. Anonymkode: 60fee...0c6 6
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Du vet da grunnen, så hvorfor sende flere meldinger? Hun har sagt hun ble sliten av deg. Anonymkode: aa420...0e8 1 3
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er litt fortvilet, en venninne gjennom flere år har bestemt seg fir å bryte kontakten, og vil ikke engang hvorfor , eneste at hun føler vi har dårlig kjemi og at hun blir sliten av meg. Jeg har sendt henne meldinger på messenger bare for å sjekke stemning, men hun har ikke lest de engang. Har fortalt om dette til kollegaen hennes, og hun har ikke hørt noe om dette, men jeg er så nysgjerrig- Hva kan jeg få gjort ? Anonymkode: 7d71a...cc6 La nå dama få fred. Hun har fortalt deg grunnen til at hun ikke orker mer, dere har dårlig kjemi og hun blir sliten av deg. At du sender meldinger på messenger og du forteller om dette til kollegaen hennes er OVER THE TOP og ligner mer på kaninkoker oppførsel enn noe annet. Gi henne fred. Anonymkode: 08e1c...24d 1 1 6
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Jeg har nylig sagt til en venninne at jeg blir sliten av samtalene våre. Hun snakker veldig mye, og lytter og spør minimalt. I tillegg har hun ofte et negativt fokus og det føles ut som at hun bruker meg som en slags klagemur. Jeg sa det på en mer pedagogisk måte. Blir det ikke bedre når jeg har gitt henne en god sjans nå, så må jeg dessverre roe ekstremt ned med kontakten. Jeg blir tappet av energi. Kan det være noe lignende med deg, TS? Anonymkode: 5b93c...93e 1
oslomaraton Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har nylig sagt til en venninne at jeg blir sliten av samtalene våre. Hun snakker veldig mye, og lytter og spør minimalt. I tillegg har hun ofte et negativt fokus og det føles ut som at hun bruker meg som en slags klagemur. Jeg sa det på en mer pedagogisk måte. Blir det ikke bedre når jeg har gitt henne en god sjans nå, så må jeg dessverre roe ekstremt ned med kontakten. Jeg blir tappet av energi. Kan det være noe lignende med deg, TS? Anonymkode: 5b93c...93e Jeg brøt kontakten med min venninne fordi hun bare skulle snakke om seg og sitt, i tillegg var hun dominerende og belærende. Men det som var verst er at hun ikke var til å stole på, gikk bak ryggen min, løy , og stalket meg på Some. Når jeg skrev at jeg ikke ville treffe henne mere måtte hun minne meg på den ene gangen da hun car der for meg. Jeg er så glad for å ha avsluttet relasjonen og angrer ikke et sekund! 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er litt fortvilet, en venninne gjennom flere år har bestemt seg fir å bryte kontakten, og vil ikke engang hvorfor , eneste at hun føler vi har dårlig kjemi og at hun blir sliten av meg. Jeg har sendt henne meldinger på messenger bare for å sjekke stemning, men hun har ikke lest de engang. Har fortalt om dette til kollegaen hennes, og hun har ikke hørt noe om dette, men jeg er så nysgjerrig- Hva kan jeg få gjort ? Anonymkode: 7d71a...cc6 Du må la henne være i fred og ikke omtale heller ved å løpe til kollegaene hennes. Bare dette sier du er verre enn verst. Anonymkode: ccecf...b95
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #14 Skrevet 56 minutter siden Når noen faser deg ut og du får høre at det er fordi dere ikke er kompatible så er det i ikke et sjakktrekk å snakke om det til folk hun jobber med, såpass antenner har de fleste.. Ta det til deg TS, hun er ferdig - du må gå videre og ikke dvele ved dette og gjør det verre. Anonymkode: b7a20...fe1
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #15 Skrevet 46 minutter siden Hun har sagt hun opplever dere ikke fungerer som venninner, opplever deg plagsom og at hun ikke vil ha mer kontakt. Du møter det må å bli nettopp: plagsom, med å kontakte henne og personer rundt henne. Gi deg! Hun! Bestemmer hvem hun omgås og det raker ikke deg. Anonymkode: b5207...b88 1
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #16 Skrevet 44 minutter siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er litt fortvilet, en venninne gjennom flere år har bestemt seg fir å bryte kontakten, og vil ikke engang hvorfor , eneste at hun føler vi har dårlig kjemi og at hun blir sliten av meg. Jeg har sendt henne meldinger på messenger bare for å sjekke stemning, men hun har ikke lest de engang. Har fortalt om dette til kollegaen hennes, og hun har ikke hørt noe om dette, men jeg er så nysgjerrig- Hva kan jeg få gjort ? Anonymkode: 7d71a...cc6 Det er vondt når det blir sånn, og jeg skjønner du er fortvilet, men noen ganger er livet sånn. Jeg har selv fadet ut kontakt med venner jeg føler jeg ikke passer sammen med lengre, og noen har gjort det samme mot meg. Vi er alle alltid på vår egen reise, som kan innebære både godt og vondt, og livet kan noen dager føles veldig kaotisk, og da velger i alle fall jeg ro, samtaler som er positive og gir meg gode pusterom. Jeg vet ikke hva dere snakker om, men for meg som allerede har et hode som er stappfullt av barn og mann har jeg dessverre ikke rom for andres barn og mann osv… høres kanskje egoistisk ut, men viktig å kjenne etter hva man har plass til. Det trenger absolutt ikke være noe galt med deg, så prøv å slå deg til ro med det hun har sagt… hun føler dere har dårlig kjemi og kontakten gjør henne sliten… det var en veldig ærlig og direkte forklaring, og regner med det ikke er noe mer enn det. Prøv å gi henne rom… ikke send meldinger, ikke snakk med hennes kollegaer osv… det er å tråkke over en linje hun har satt som du burde respektere. Anonymkode: 6cf81...7ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå