Gå til innhold

Utdrikkingslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger forslag til aktiviteter vi kan finne på i utdrikkingslaget til ei venninne.

Hun har en liten sønn på 1 år, og vi er i tillegg 2 gravide som skal være med og blir vel mellom 5 og 8 jenter. Hun vil ikke drites ut, og blir vel ikke helt så hun vil drikkes dritings heller. Ganske rolig med andre ord.

Aktivitetene blir på dagtid, siden vi planlegger en koselig middag på kvelden.

Noen med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spa, finn et sted hvor de har svømmebaseng og boblebad, så kan dere sende bruden på behandling, og så kan resten kose seg i mens, og så kan de som vil også ta behandling. tre timer alt i alt er passe tid :)

Ellers så kan du jo søke på utdrikningslag både på google og i søkefeltet på bryllopforumets side nederst på arket under alle postene men over sideangivelsene. Masse poster.

Skrevet

Høres ut som et utdrikkningslag jeg ønsker meg! Kanskje jeg også skal få baby i magen for å slippe å løpe dritings i kukostyme nedover karl johan? :ironi:

Tror uansett forloveren min kjenner meg såpass godt at jeg slipper et skikkelig fyllekalas!

Når på året er det? Kunne jo vært kjempedeilig å leid en båt og "øyhoppet" litt i fjorden (går kanskje feilaktig ut i fra at dere er fra oslo). Mye hyggeligere med en skikkelig koselig dag! Reker i strandkanten osv! Mmmm... sommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...