AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Skrevet 19 timer siden Jeg har kjøpt meg gardiner som er for lange. 94 cm for lange for å være helt eksakt. Målene er: 135*250 Jeg har lest på nett at når gardiner er veldig mange cm for lange, så anbefales det å klippe et godt stykke. Hvordan klipper jeg sånn at det blir pent og rett? Jeg har sømfix som jeg kan bruke på den siste delen av gardina. Det er disse gardinene jeg har kjøpt: https://www.lineahjemme.no/produkt/gidn/538086.3177-Ensfarget mørkleggingsgardin med multibånd Sove 2-pk Alle tips tas i mot med stor takk Anonymkode: 82e2d...564
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Skrevet 19 timer siden Mål, tegn og klipp. Du kan f.eks bruke kritt eller tekstiltusj ment for markering (den forsvinner som regel av litt vann) Anonymkode: b3967...be3
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mål, tegn og klipp. Du kan f.eks bruke kritt eller tekstiltusj ment for markering (den forsvinner som regel av litt vann) Anonymkode: b3967...be3 Takk for tips Anonymkode: 82e2d...564
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå