AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Hei! Jeg er 10 dpo i dag. Testet utrolig nok positivt på cb digital, fikk «gravid 1-2» i dag morgen kl 9. Men testet negativt på makesure strimmeltest. Jeg testet på nytt med strimmel og digital kl 14, da viste cb «ikke gravid», strimmeltest var selvfølgelig også negativ. Kan det ha vært en falsk positiv digital test? Eller for lite hcg i urin kl 14? Blir veldig bekymret Anonymkode: ea15a...47a
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden For lite hcg senere på dagen. Det er mest ved morgen. Hvorfor tester du mer når du allerede har testet positivt? Anonymkode: 7d933...31a
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Ja er det jeg også tenker. Jeg har gått i en klassisk panikkfelle og testet igjen. Synes det var så rart digital slo ut men ikke strimmel. Men så slo jo ingenting ut så da ble det bare styr Anonymkode: ea15a...47a
Sniff76 Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden Det er fortsatt veldig tidlig, og hcg er ikke gitt ennå. Derfor kan tester blir svakere eller negative utover dagen når urinen er mer utvannet. Jeg synes det beste er å teste på morgenurin, og helst med to dagers mellomrom.
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #5 Skrevet 59 minutter siden Ts her. Testet negativt digital og strimmel i dag. Kjipt… kan det være kjemisk? Anonymkode: ea15a...47a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå