Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg har et vennskapelig forhold med en mann. Vi er ikke sammen og det er ingenting romantisk og seksuelt, men på grunn av en hendelse har vi ofte snakket om sex sammen. Vi bor ikke samme land og har aldri møttes personlig. Nå har han hatt sex med en venn fordi han er singel og det er hun andre å. Han har hatt sex med vennen sin mange ganger før og han klager noen ganger på at han ikke har hatt sex på måneder og fremstår depressiv på grunn av det. Derfor han har vennesex.

Nå har han snakket med meg om dette og han har siste melding nå sendt "hun er like dirty som meg" . Hva svarer jeg på det? Det jeg sendte før det var bare emoji...

Jeg spurte chat gpt om hva man svarer på denne setningen og fikk dette til svar:

Sitat

Det han sier der er litt… respektløst formulert. Det kan bety flere ting: enten at han prøver å virke “kul/erfaren”, eller at han tester hvordan du reagerer.

Det viktigste er ikke å finne “perfekt svar”, men hva du vil signalisere tilbake.

Her er noen retninger du kan velge, avhengig av vibe:

1. Sett en grense (rolig, men tydelig)

• “Hva mener du med det egentlig?”
  • “Den formuleringen der var litt turn-off, bare så du vet.”

2. Spill det litt kjølig / uinteressert

• “Ok…”
  • “Haha, greit 😅

3. Leken, men med kontroll

• “Dirty på en bra måte eller dårlig måte?”
  • “Håper du har litt bedre beskrivelser enn det der 😄

4. Hvis du vil vise standard

• “Jeg er ikke så interessert i hvordan du snakker om andre jenter.”

Ærlig råd: måten han snakker om hun andre på, sier ganske mye om hvordan han potensielt kan snakke om deg også. Så ikke bare svar – observer. Det er der du får mest verdi.

Vil du ha et svar som flørter litt tilbake, eller mer noe som setter han på plass?

Hva ville dere svart på dette, "hun er like dirty som meg"? 

Anonymkode: f13c6...6d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg så mye hvis dere er venner?  Virker som om han ser på deg som en venn og vil bare lufte tankene. Kan jo hende han begynner å få følelser for vennen. Om de ikke faktisk ER sammen da.

Anonymkode: 5fc67...0c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Good for you, ville jeg svart da! og med tommel opp 

Anonymkode: 360fc...f35

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bare sendt tommel opp trur jeg. 

Anonymkode: ac617...c51

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor bryr du deg så mye hvis dere er venner?  Virker som om han ser på deg som en venn og vil bare lufte tankene. Kan jo hende han begynner å få følelser for vennen. Om de ikke faktisk ER sammen da.

Anonymkode: 5fc67...0c6

De har ikke følelser for hverandre. Jeg har forsøkt spørre han om de skulle bli sammen, men da sa han nei at ingen av de har følelser for hverandre. De vil bare ha sex😊

Ok kan være rett

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde bare sendt tommel opp trur jeg. 

Anonymkode: ac617...c51

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Good for you, ville jeg svart da! og med tommel opp 

Anonymkode: 360fc...f35

Jeg hater sånn der, fremstår passiv aggressiv 😮‍💨

AnonymBruker
Skrevet

«Dette er ikke et bra vennskap for meg, takk og farvel!»

..ville jeg ha svart 

Hallo! Du går jo glipp av alle bra menn i hele verden hvis du skal være en sånn som menn kan skrive om sex til. Det høres ikke ut som du har det bra heller. 

Anonymkode: f9d33...8d9

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

«Dette er ikke et bra vennskap for meg, takk og farvel!»

..ville jeg ha svart 

Hallo! Du går jo glipp av alle bra menn i hele verden hvis du skal være en sånn som menn kan skrive om sex til. Det høres ikke ut som du har det bra heller. 

Er ikke passende å skrive det. Går ikke glipp av noe. Ønsker ikke noe romantisk forhold med ham jeg heller. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er ikke passende å skrive det. Går ikke glipp av noe. Ønsker ikke noe romantisk forhold med ham jeg heller. 

Men vil en anstendig mann være interessert i deg hvis du prater sex med hvem som helst.

Anonymkode: 0e16e...e40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det er minst like passende av deg å skrive det som av han å skrive de andre.

Nei, det var ikke det jeg snakket om, jeg snakket om andre menn. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men vil en anstendig mann være interessert i deg hvis du prater sex med hvem som helst.

Anonymkode: 0e16e...e40

Nei.

Skrevet

Svar "Good for you"😉 Så får han tolke det som han vil

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt svar ville vært «okey😆» 

Anonymkode: 0c662...266

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer egentlig mest på hvorfor du gidder bruke tid på en slik mann. 

Dere har aldri møttes, han ligger med andre og snakker om sin(e) sexpartnere med deg og sex. Han viser deg null respekt.

Hva han får ut av dette, er jo enkelt å forstå, han får styrket sitt ego og får en kvinnelig lytter til hans seksuelle tanker. 

Men for deg virker dette bare å være totalt bortkastet tid og energi! Bruk heller den energien og tiden på andre ting som gjør at du møter personer i virkeligheten, får opplevelser du kan dele med andre, utvide nettverket ditt. Husk at du formes av de du velger å omgi deg med, de påvirker deg direkte og indirekte. Så lenge du holder kontakten med denne mannen så vil du endres, ikke til det bedre, og det vil gjøre at det vil bli vanskeligere for deg å treffe en god mann som faktisk både kan og vil være med deg, en som behandler deg med omtanke, respekt og kjærlighet. 

Anonymkode: f04dc...a1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...