Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Hei. Jeg har et stort problem: Blir mye mobbet på jobben. I dag ble jeg baksnakket høyt av andre kolleger som stod rett bak meg, de viste jeg kunne høre det! Det har også skjedd før..... I tillegg har jeg en vanskelig leder som ofte kan fremstå svært ufin! Hun behandler meg andreledes en de andre, og stiller andre krav til meg en til de andre på samme nivå. Dette gjelder helt elementære ting! Hadde mye angst da jeg begynnte i denne jobben, lederen var da også ufin og sa mye stygt til meg som såret dypt. Hva skal jeg gjøre?
Gjest Gjest1 Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 http://jum.gazette.no/default____3.aspx
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Det finnes en norsk forening som kan hjelpe deg, de jobber nettopp med å hjelpe folk som sier det du sier. Hvis du søker på www.google.com og skriver søkeordet "mobbing på arbeidsplassen" vil du finne foreningen! Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Ring hjelpetelefonen for arbeidslivet. De gir mange gode råd! Lykke til, og ikke finn deg i det.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Du bør vurdere å skifte jobb. Eller ta kontakt med Arbeidstilsynet. De har egne folk som tar seg av slike ting og kan hjelpe deg, svare på spm osv.
Champagnepiken Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 Har dere et verneombud eller en tillitsvalgt på jobb? Du kan snakke med vedkommende også.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 Har opplevd det samme selv. For meg var det kun en løsning, og det var å bytte jobb. Jeg søkte på en haug med jobber, og tilslutt fikk jeg napp. Det var veldig deilig å levere oppsigelsen. Men jeg vant over mobben. Fikk en jobb som var mye bedre betalt, og med et helt annet arbeidsmiljø. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå