evajules Skrevet søndag kl. 02:27 #1 Skrevet søndag kl. 02:27 (endret) Overveldet av responsen her! så gøy å få lese litt for noen av dere💫 jeg får dessverre ikke svart dere alle sammen. Men vil svare på noen flere av de som har sendt inn til nå i dagene fremover. Da velger jeg med hjertet 💫💛 Endret søndag kl. 19:27 av evajules Ville legge til litt informasjon 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 02:27 #2 Skrevet søndag kl. 02:27 Kjærligheten. Holder den? Anonymkode: 115ed...6cb
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 02:32 #4 Skrevet søndag kl. 02:32 Ja takk. Jobb og familiesituasjon og veien videre. Anonymkode: cb0c0...c38
evajules Skrevet søndag kl. 02:33 Forfatter #5 Skrevet søndag kl. 02:33 Jeg får deg opp ganske alene, er det konflikt kan ting kanskje med tid repareres vi har alle fri vilje. Ser deg allikevel som en stødig bauta og ved siden av deg er det et tomrom, vanskelig å gi et konkret svar men ser deg som sagt alene her og nå når jeg spør💛
evajules Skrevet søndag kl. 02:38 Forfatter #6 Skrevet søndag kl. 02:38 FreDrømmen føles lys og lykkelig og det tror jeg nok at du kan men hva du ønsker deg kan også endres noe med tiden. Om dette er en stor drøm med mange elementer er det jo vanskelig å gi et svar. Jeg ser familie og et samarbeid som vokser og gror for deg i årene fremover sakte men sikkert men andre ting blir kanskje også viktige som du ikke tenker på nå så det er flere ting på gang for deg i tiden som kommer 💛
evajules Skrevet søndag kl. 02:44 Forfatter #7 Skrevet søndag kl. 02:44 Perfume skrev (12 minutter siden): Vil jeg få drømmen min innen få år? Hva tenker du om svaret her ga det noe mening 💛
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 02:47 #8 Skrevet søndag kl. 02:47 Jeg er våken av en spesiell grunn. Kan du lese meg? K 56 år ✨️ Anonymkode: b9bb9...744
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 02:50 #9 Skrevet søndag kl. 02:50 evajules skrev (16 minutter siden): Jeg får deg opp ganske alene, er det konflikt kan ting kanskje med tid repareres vi har alle fri vilje. Ser deg allikevel som en stødig bauta og ved siden av deg er det et tomrom, vanskelig å gi et konkret svar men ser deg som sagt alene her og nå når jeg spør💛 Kan du utdype hva jeg må gjøre? Takk Anonymkode: cb0c0...c38
evajules Skrevet søndag kl. 02:51 Forfatter #10 Skrevet søndag kl. 02:51 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja takk. Jobb og familiesituasjon og veien videre. Anonymkode: cb0c0...c38 Dette får jeg opp til deg: Du har hatt en tung bør med deg men det er på vei inn i en lettere tid. Å handle i takt med din indre stemme blir viktig du er like viktig som andre. Litt selvhevdelse føler jeg du trenger og vil gjøre fremover det er sundt og godt for deg. Det åpner seg nye områder karriere studie messig kanskje et område du har tenkt ikke var for deg tidligere men hvor du hører hjemme nå som du lander i deg selv og finner din stemme. Jeg ser lys og mennesker rundt deg fremover 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 02:53 #11 Skrevet søndag kl. 02:53 evajules skrev (1 minutt siden): Dette får jeg opp til deg: Du har hatt en tung bør med deg men det er på vei inn i en lettere tid. Å handle i takt med din indre stemme blir viktig du er like viktig som andre. Litt selvhevdelse føler jeg du trenger og vil gjøre fremover det er sundt og godt for deg. Det åpner seg nye områder karriere studie messig kanskje et område du har tenkt ikke var for deg tidligere men hvor du hører hjemme nå som du lander i deg selv og finner din stemme. Jeg ser lys og mennesker rundt deg fremover Tusen takk❤️. Stemmer 100%. Har du noe tidsperspektiv, og andre råd? Anonymkode: cb0c0...c38
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 03:00 #12 Skrevet søndag kl. 03:00 Hei, jeg lurer på jobb/ karriere, helse og familieliv videre. Kan du lese meg? Anonymkode: 195ff...791
evajules Skrevet søndag kl. 03:01 Forfatter #13 Skrevet søndag kl. 03:01 (endret) Innlegg nr 8 kvinne 56: Har du problemer i brystregion jeg kjenner et press der. Jeg ser en jeg tror er yngre mannlig skikkelse med hatt som smiler og hilser litt bølgete hår og en hatt jeg hører latter og her er god stemning. Jeg tror nok du har varme hender. Jeg tenker at du snart får noe å feire i livet. Jeg hører bokstav T eller J et kort navn tilknyttet deg. Det var det jeg fikk opp på deg ga denne rare melding noe mening 😅💛 Endret søndag kl. 03:12 av evajules 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 03:04 #14 Skrevet søndag kl. 03:04 evajules skrev (1 minutt siden): Har du problemer i brystregion jeg kjenner et press der. Jeg ser en jeg tror er yngre mannlig skikkelse med hatt som smiler og hilser litt bølgete hår og en hatt jeg hører latter og her er god stemning. Jeg tror nok du har varme hender. Jeg tenker at du snart får noe å feire i livet. Jeg hører bokstav T eller J et kort navn tilknyttet deg. Det var det jeg fikk opp på deg ga denne rare melding noe mening 😅💛 Var dette et svar til meg i innlegg nr 12? Anonymkode: 195ff...791
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 03:06 #15 Skrevet søndag kl. 03:06 Eva jules: hvis du siterer hver enkelt bruker (reply), blir det lettere å se hvem du svarer. Anonymkode: cb0c0...c38 3 1
evajules Skrevet søndag kl. 03:15 Forfatter #16 Skrevet søndag kl. 03:15 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eva jules: hvis du siterer hver enkelt bruker (reply), blir det lettere å se hvem du svarer. Anonymkode: cb0c0...c38 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Var dette et svar til meg i innlegg nr 12? Anonymkode: 195ff...791 Takk for tips jeg er helt ny på dette nå vet jeg hvordan jeg kan svare under spørsmål tror jeg💛 Anonym ang innlegg 12 dette var svar til kvinne 56. 4
Astilbe Skrevet søndag kl. 03:24 #17 Skrevet søndag kl. 03:24 (endret) . Endret søndag kl. 19:48 av Astilbe
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 03:58 #18 Skrevet søndag kl. 03:58 Jeg il gjerne vite om du ser noe om forholdet mitt framover. Dame51 Anonymkode: e8bc4...81a
evajules Skrevet søndag kl. 04:00 Forfatter #19 Skrevet søndag kl. 04:00 Astilbe skrev (28 minutter siden): Hei, jeg ønsker gjerne en reading på jobbkarriere og helsesituasjon. 💫 Jeg tror ikke det er tid for endring i karriere, noen ganger er det greit at ting ruller og går litt og jeg får en god flyt på det området. Jeg ser for meg en en liten gul kylling som hopper avgårde fornøyd rart bilde men det er slik jeg ser det.Det er heller ikke hele livet, dette føles greit for meg er du enig du har kanskje hobby andre ting som betyr mye der du er nå det virker stabilt men du hopper avgårde så tiden vil komme for nye utfordringer men det virker lengre frem😊 helse er jeg litt forsiktig med jeg er jo ingen lege. Men Umiddelbart kjenner jeg nedre mage venstre side og nakke skuldre er en stivhet. Avspenning kosthold. Føles ikke farlig. viktig å kontakt lege om du har bekymringer rundt helse 🥰💛
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 04:23 #20 Skrevet søndag kl. 04:23 Kan du lese meg på helsen min? Anonymkode: eb506...167
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå