AnonymBruker Skrevet 11. april #1 Skrevet 11. april Hva har dere gjort i dag/kveld? Jeg lå lenge på sofaen spiste en karbonade satte på klesvask støvsugde spise salat med kylling så på tv dro på butikken så litt mer på tv nå ligger jeg i senga og skroller Anonymkode: 1f271...511 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #2 Skrevet 11. april Stod opp Dusjet og vasket håret Dro ut for noen ærend (blant annet kjøpe ny overmadrass) Spist frokost Satt på en vask Så litt på fotball Sittet i sofaen med mac'en i fanget Bygd litt videre på Tuxedokatt-legoen Spist og laget bakt potet Sett litt mer fotball Sett Taskmaster Litt mer legobygging mens mannen ser de siste episodene av Harry Hole Anonymkode: fa4c3...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #3 Skrevet 11. april Stillesitting her også 😅 Anonymkode: 5b05f...0af 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #4 Skrevet 11. april Våknet kl 10, fra ti til 13 lå jeg i sengen, drakk kaffe, så nyhetskompaniet fra uken som har gått og skreiv noen avsnitt på eksamen. Stod opp og jeg og mannen spiste "frokost" (han hadde stått opp kl 09) mens vi så siste episode av "Kjartan rydder opp" Tok oss en tur med hunden i 14.30 tiden til ca 17. Lagde middag sammen med mannen (chilli con carne). Tok en dusj og stelte meg litt Vi tok bussen til byen kl 18.30 og var med på en konsert med et vakkert kammerkor i Domkirken som begynte kl 19. Traff en bekjent jeg hadde jobbet med for noen år siden og slo av en hyggelig prat med hun etter konserten. Tok bussen hjem og var hjemme kl 21. Byttet til pysj Mannen tok seg en liten kveldstur med hunden mens jeg varmet opp middag og vi spiste middag ca kl 21.30. Vi så litt på kompani lauritzen og en episode av "The lincoln lawyer", nå er jeg tilbake til utgangspunktet (sengen) med PC'en og sitter med kg og eksamen mens mannen hører på musikk i stuen. Om jeg klarer å skrive et avsnitt på eksamen før han kommer å legger seg er jeg go, men så go tror jeg neppe jeg er i kveld. Anonymkode: e7276...bfa 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #5 Skrevet 11. april Stod opp Rutiner på badet Frokost Gjorde noen ærender Studerte Spiste litt druer og scrolla Spiste gatekjøkken-burger Scrolla Sett på TV Anonymkode: d2b7a...b2e 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #6 Skrevet 11. april Jeg var ute i går med venninner, og kom sent hjem, så våknet i 11 tiden. Mannen hadde dratt på hytta dagem før. Så jeg stod opp, pakket sekken. Spiste frokost, gikk tur med hunden, dro på hytta. Har forplantet frø i dag på hytta, ryddet litt, lest bok, ringt ungene, gått mer tur med hunden, sittet ute med mannen og tent i bålpanna, laget middag, og sett på tv i kveld. Anonymkode: 8b84b...594 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #7 Skrevet 11. april Stod opp. Dusjet. En yoghurt og et glass melk til frokost. Støvtørk på stuen. Gikk en tur i sola. Kjørte deretter en tur. Var i tvil på om jeg skulle dra og danse i kveld eller ikke. Stoppet på Cirkle K og spiste en grillpølse. Fikk energi og bestemte meg for å dra og danse tango. Kjørte en tur til en småbåthavn og så på båtene. Drømmer om båt. Kjørte til byen og spiste en burger. Dro på tango og danset fra kl 2030-2230. Alltid fint å treffe de bra folkene der. Kjører en tur etter tangoen. Bilkjøring er bra for tankevirksomheten min. Stoppet nå for å lese nyheter og KG. Fortsetter kjøreturen nå.. Anonymkode: cc7bb...402 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #8 Skrevet 11. april Vært ute og spist middag med ei venninne, kommet hjem og spist litt lørdagsgodt og nå chiller jeg bare på sofaen. Anonymkode: ffe27...309 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #9 Skrevet 11. april Sto opp Lagde og spiste frokost. Kjørte barn 1 på trening. Ukeshandlet, leverte pakke, leverte bøker på biblioteket. Div ærend Hentet barn 1 på trening. Hjem for å hente barn x2, kjøre de til byen. Gjorde litt husarbeid. Satt på en vaskemaskin, ryddet litt og ordnet. Ble med mannen som skulle kjøpe noen materialer og div annet. LunsjDate på biltema med mannen 😂 Hentet unger, kjørte de videre for å se kamp. Hjem, rydde og begynne på middagen. Hente unger Spise middag. Resten av kvelden har gått til serie, sofa og avslapping. Anonymkode: 36d18...d5b 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #10 Skrevet 11. april Kl 07 stod opp med yngstemann kl 09 mellomste våkna, så da fikk jeg tatt meg en løpetur kl 10.30 rask dusj, vekket de to eldste kl 11 frokost, hele gjengen samla kl 12 yngste ble hentet av far, så da ble det litt bok i sola - nydelig! kl 13 ut på shoppings med datter kl 17 hjemme igjen, litt mer bok i sola kl 18 middag Så litt Tv før legging av yngste Mer Tv og kjedespise godis Nå kl 00.30 venter jeg på at eldste skal komme hjem så jeg får lagt meg snart, før dagen igjen starter tidlig imorgen😴 Anonymkode: 35582...f0f 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #11 Skrevet 11. april Sov lenge Sto opp og lagde kaffe Tur med hund Handlet Leste bok Ryddet og vasket Lagde taco og spiste middag Så serie på TV Klar for senga nå… Anonymkode: 03061...06a 1
AnonymBruker Skrevet 11. april #12 Skrevet 11. april Først gjorde jeg diverse ærender: biblioteket, handlet mat, pantet flasker, kastet søppel og hentet en pakke. Så dro jeg en tur på bruktbutikken for å titte litt. Etter jeg kom hjem gikk jeg lang tur i skogen med hunden, ca 2 timer. Så satte jeg i gang med hagearbeid sammen med barna og mannen, beskjærte hekken, sagde ned stubber, rakte og kastet hageavfall på dynga. Deretter lagde jeg middag og ryddet inne, satte på to klesvasker og støvsugde huset. Badet ungene, serverte kveldsmat og la barna. Etter det var det serietid med mannen, før jeg dusjet og gikk og la meg (og her ligger jeg nå, skal lese litt før jeg slukker lyset). Anonymkode: 3d3e3...0a3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april #13 Skrevet 12. april Gamet noe jævli og pult like lite som de andre i tråden. Anonymkode: 336e9...1cb
SPOCA Skrevet 12. april #14 Skrevet 12. april Sov til kl 12. Etter operasjonen har jeg hatt lite energi, så trenger å sove ut, Gått 13 000 skritt ved å rydde ut vintertøy og vintersko, og lagt på plass sommerklær/sko. Har gått gjennom klærne og skoene til min stesønn, og sørget for at han har oppdatert garderobe. Spist 3 måltider. Tatt i mot stesønn og mann etter at de var på besøk hos besteforeldre. Laget matpakker til barnet. Laget matpakke til meg selv for morgendagen, slik at jeg ikke glemmer å spise. Spilt pc-spill.
AnonymBruker Skrevet 18. april #15 Skrevet 18. april Spiste sen frokost, ikke helt i form i dag La meg i sengen Sto opp for å vaske ansiktet og tok på serum La meg i sengen, igjen Ligger her enda, tenker spise burger etterpå, kjapt og enkelt, for å så legge meg igjen 😂 Anonymkode: 1f271...511
Jaddah123 Skrevet 18. april #16 Skrevet 18. april Spist frokost Støvsugd Vasker flere maskiner med klær Handlet klær til ungene Gått tur/jogget med mannen Handlet middag Sett serie Spist biff Sett mer tv Spilt spill med ungene Dusjet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå