AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:51 #1 Skrevet lørdag kl. 19:51 Noen andre som sliter med depresjon som kjenner seg igjen i dette? At man i dårligere perioder med depresjon, tviler på forholdet? Selv om det ikke er noe spesielt som har skjedd? Anonymkode: 4658e...df1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:33 #2 Skrevet lørdag kl. 20:33 Ja jeg tror det er mange som har det slik. Har du hatt perioder med depresjon gjennom livet? Da vet du at det ikke har noe med forholdet ditt å gjøre, men at du kanskje bør oppsøke en profesjonell å snakke med. Alle kan kjenne på litt depresjon selv om livet er på stell. Anonymkode: 490bc...166
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:44 #3 Skrevet lørdag kl. 20:44 Ja, jeg har vel periodevis vært deprimert i rundt 13 år. Det er først nå jeg begynner å forstå at det ikke er noe galt med forholdet, men depresjonen som styrer. Samtidig er forholdet relativt ferskt (2 år). Vi bor ikke sammen og treffes ikke så ofte. Jeg begynner derfor å tvile på forholdet nå, da jeg er usikker på om vi vil det samme for fremtiden Anonymkode: 4658e...df1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:45 #4 Skrevet lørdag kl. 20:45 Jeg har forresten oppsøkt profesjonell hjelp i flere omganger. Jeg avsluttet på nyåret. Det er vel etter denne runden at jeg har begynt å skjønne sammenhengen ift tvil Anonymkode: 4658e...df1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå