Gjest vil være gjest nå Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 Jeg husker en gang. Når jeg hadde mange tanker om hvordan han jeg var med skulle være. Jeg syns selv at det ikke var for mye å kreve, det var ganske så basis ting for meg. Det var da. Så møtte jeg en jeg falt hardt for. Jeg trodde da, at han hadde alt jeg drømte om. Ting utvikler seg, og det viser seg at jeg bare var god nok for sex. En flott trofedame, det er det. Jeg har ikke klart å komme meg unna. Forelskelsen river og sliter i meg, og håpet er ikke lett å slukke Med det resultat..at jeg ikke lengre tror jeg er "verdt" de tingene jeg trodde jeg kunne få før. Jeg tenkte: * en som liker meg for den jeg er. Den jeg kan si alle mine tanker til og ikke være redd for å miste ansikt. * en som liker å gjøre ting for meg, større eller mindre ting i hverdagen, bare for å gjøre meg glad. * som viser at han liker å være med meg både i ord og handling * som ikke ville vært utro, rett og slett fordi han overhodet ikke har behov eller lyst til det * en som er der for meg * en som er stolt av meg * en som er et følelsesmenneske som meg, vi kan ha oppturene og nedturene, men til sammens har vi ihvertfall begjæret * en som elsker å "vise meg frem" * som finner på sprø påfunn, så hverdagen ikke alltid er like rutinepreget * være glad i sex * som sjarmerer meg på en måte ingen andre kan Og der endte jeg opp med å finne han som ingen andre kan måle seg opp mot for min del, som elsker sex'en med meg, som sjarmerer meg mer enn noen andre. Og det stopper det Jeg tror ikke lengre jeg kan finne det jeg ønsket før. Jeg sitter igjen med følelsen at jeg ALDRI kommer til å finne en som tenker sånn om meg. At jeg må godta at jeg har mer følelser enn han vil ha. At jeg ikke er verdt mer enn sex, at jeg bare er en trofedame. Aldri en som vil gå den ekstra meteren. Bare for min skyld "Find a guy who calls you beautiful instead of hot, who calls you back when you hang up on him, who will stay awake just to watch you sleep. Wait for the boy who kisses your forhead, who wants to show you off to the world when you are in your sweats, who holds your hand in front of his friends, who thinks you're just as pretty without makeup on. Wait for the one who is constantly reminding you of how much he cares about you and how lucky he is to have you. Wait for the one who turns to his friends and says, "...that's her..."
v2rocket Skrevet 10. april 2006 #2 Skrevet 10. april 2006 who calls you back when you hang up on him, ← Er det ikke galt å bare legge på?
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 Hmm... Litt kravstor er du jo Men det finnes nok forhold som er nesten like gode som du beskriver, du har bare ikke funnet det ennå! og ja, jeg skriver "forhold", for det henger ikke bare på mannen, men på deg også, og ikke minst på hvordan dere har det sammen. Mr Perfect døde i min hjerne for ganske lenge siden, men det finnes jaggu meg dem som er ganske så close... så fatt mot
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #4 Skrevet 10. april 2006 Er det flere som syns disse kravene er "høye"? at det er å være kravstor å ønske seg de tingene? Jeg for min del syns dette er krav man fint skal kunne stille jeg Lykke til..........
Gjest synseren Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Så romantisk . Håper du finner en som passer til deg og dine behov. Ikke gi opp!!
Gjest seroxata Skrevet 10. april 2006 #6 Skrevet 10. april 2006 jeg fant han så du kan nok og finne den personen bare ikke mist håpet
Gjest Sukkerert Skrevet 10. april 2006 #7 Skrevet 10. april 2006 Fant ham jeg også. Så synes ikke kravene er for høye. Men du må huske at du selv bør kunne oppfylle kravene du ser etter hos andre. Og alle forhold går opp og ned.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Med det resultat..at jeg ikke lengre tror jeg er "verdt" de tingene jeg trodde jeg kunne få før. Jeg tror ikke lengre jeg kan finne det jeg ønsket før. Jeg sitter igjen med følelsen at jeg ALDRI kommer til å finne en som tenker sånn om meg. Wait for the one who is constantly reminding you of how much he cares about you and how lucky he is to have you. Wait for the one who turns to his friends and says, "...that's her..." ← Du finner nok flere som tenker som du. Det er dog en viss risiko for at vedkommende er kvinne. Jeg tenker og føler som du. Og forholdet du er i? Tror jeg kan spå litt om det også. Du kommer til å kjøre følelsesmessig berg og dalbane helt til du klarer å løsrive deg. Deretter er du sterk en stund før du går inn i en depresjon og føler deg verdiløs fordi den du elsket ikke kunne elske deg. Men ikke hadde medfølelse nok til ikke å utnytte situasjonen. Av en eller annen sinnsyk grunn så demper ikke den innsikten fallet ditt. Men alle tunneler har en ende og det er lys i enden av tunnelen. Håper du finner ditt lys, jeg leter ennå.
Susan Sto Helit Skrevet 11. april 2006 #9 Skrevet 11. april 2006 Jeg fant han som oppfyllte kravlista mi en stund etter at jeg hadde gitt opp og sagt at "jeg er for kravstor, jeg må fire på kravene." Jeg firte på kravene, og fant en som passet de nedgraderte. Det fungerte en stund, men så kom irritasjonen. Over alle småtingene jeg visste jeg ønsket, men ikke fikk. Da dette ble slutt, møtte jeg han som oppfyllte alle de opprinnelige kravene. Han jeg ikke lenger hadde turt håpe på. (Joda, de fleste ville nok funnet feil ved han, men mange av feilene gjør at han passer så bra sammen med akkurat meg.)
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #10 Skrevet 11. april 2006 Alt det i bunn og grunn koker ned til er vel at man ønsker å føle seg elsket og verdsatt? Man ønsker at han tenker selv og har evne til medfølelse. Skulle ikke tro det var å legge lista for høyt? Men... Har enda ikke truffet ham.
Amber Skrevet 11. april 2006 #11 Skrevet 11. april 2006 Åh det der kunne jeg ha skrevet selv. Fikk nesten tårer i øynene. Nei du er ikke kravstor, og det er vel sånn vi alle ønsker å ha det? Men vi må ikke miste håpet! En dag...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. april 2006 #12 Skrevet 11. april 2006 Du finner nok flere som tenker som du. Det er dog en viss risiko for at vedkommende er kvinne. Jeg tenker og føler som du. Og forholdet du er i? Tror jeg kan spå litt om det også. Du kommer til å kjøre følelsesmessig berg og dalbane helt til du klarer å løsrive deg. Deretter er du sterk en stund før du går inn i en depresjon og føler deg verdiløs fordi den du elsket ikke kunne elske deg. Men ikke hadde medfølelse nok til ikke å utnytte situasjonen. Av en eller annen sinnsyk grunn så demper ikke den innsikten fallet ditt. Men alle tunneler har en ende og det er lys i enden av tunnelen. Håper du finner ditt lys, jeg leter ennå. ← OJ! Du ser dette godt.. Du kommer til å kjøre følelsesmessig berg og dalbane helt til du klarer å løsrive deg. Deretter er du sterk en stund før du går inn i en depresjon og føler deg verdiløs fordi den du elsket ikke kunne elske deg. Men ikke hadde medfølelse nok til ikke å utnytte situasjonen. Av en eller annen sinnsyk grunn så demper ikke den innsikten fallet ditt. Det er som om jeg skulle skrevet det selv. For denne runden har jeg gått noen ganger nå Jeg prøver å løsrive meg, er sterk, begynner å bli svak..han tar kontakt og siden jeg er på det stedet jeg er da, havner jeg i suppa igjen Og som du sier, av en eller annen sinnsyk grunn demper ikke det man vet fallet. Helt merkelig. Har du opplevd det samme?
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 12. april 2006 #14 Skrevet 12. april 2006 Hmm... Litt kravstor er du jo Men det finnes nok forhold som er nesten like gode som du beskriver, du har bare ikke funnet det ennå! og ja, jeg skriver "forhold", for det henger ikke bare på mannen, men på deg også, og ikke minst på hvordan dere har det sammen. Mr Perfect døde i min hjerne for ganske lenge siden, men det finnes jaggu meg dem som er ganske så close... så fatt mot ← Jeg synes hun ikke er särlig kravstor!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 12. april 2006 #15 Skrevet 12. april 2006 OJ! Du ser dette godt.. Det er som om jeg skulle skrevet det selv. For denne runden har jeg gått noen ganger nå Jeg prøver å løsrive meg, er sterk, begynner å bli svak..han tar kontakt og siden jeg er på det stedet jeg er da, havner jeg i suppa igjen Og som du sier, av en eller annen sinnsyk grunn demper ikke det man vet fallet. Helt merkelig. Har du opplevd det samme? ← Jeg har opplevd akkurat det samme. Du kommer ut av det da du forstår hvor dum du er, da du skjönner at han ikke elsker deg, og aldri kommer til å gjöre det. Du kommer til å bli mer og mer sint på han, tilslutt synes du han er motbydelig. face it! Han er ikke i närheten av å väre interessert. Verdigheten din finns ikke sammen med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå