coralgol Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Stivt hår, livløst. Hvilke shampoo anbefales, gjerne en som ikke er for dyrt og som har god lukt, litt frisør følelse😊
coralgol Skrevet 10 timer siden Forfatter #3 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Grønnsåpe. Anonymkode: 47489...0d8 Det må da være tull 2
Capazitet Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden Matrix Food for Soft brukar eg. Syns håret blir mjukare. Liker den betre enn All Soft frå Redken 1
coralgol Skrevet 3 timer siden Forfatter #5 Skrevet 3 timer siden Capazitet skrev (1 time siden): Matrix Food for Soft brukar eg. Syns håret blir mjukare. Liker den betre enn All Soft frå Redken Takk for godt tips😊 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Her er det vel mer balsam som skal gjøre jobben og ikke sjampoen.. jeg bytter på å bruke daxxin, ikke fordi jeg sliter med flass men fordi hodebunn min er ganske sensitiv og klør ved feil produkter, bruker sjampo og balsamen og det blir overraskende myk etterpå, og sjampo og balsam fra La'dor, håret blir også kjempe mykt at de 😄 Anonymkode: 4dd7d...be9 1
Gogglebox Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Dove intensive repair! Selges i dagligvaren til rundt 60 kr. Håret blir mykt, men det er jo i kombinasjon med balsam, da. Har tynt krusete hår som ble fort fett, men nå klarer jeg meg med hårvask to ganger i uken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå