Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tråden min ble slettet pga mangelfull overskrift så jeg lager en ny. 

Jeg er ei dame i 30 årene, stod å lagde meg mat nettopp med vinduet oppe i går kveld.

jeg hørte at det var ei som var veldig lei seg som gråt å gikk på gata utenfor , hun var på vei hjemover.. 

jeg gikk ut å spurte om det gikk bra med henne,det gjorde jo åpenbart ikke det da … jeg spurte ikke om hva som hadde skjedd fordi det er ikke min business, jeg tilbydde meg å gi henne en klem å hun ble så utrolig glad og at hun virkelig trengte det… 

tenker nå i ettertid at det var litt snodig gjort av meg? 
jeg har hatt det sikkelig mye kjipt i det siste å vet hvordan det er, ville være et medmenneske ❤️

Anonymkode: cca05...24c

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er er pent gjort,altfor sjeldent det blir gjort.

Anonymkode: 32dc3...ff6

• Hjerte 1
Skrevet

Empati er aldri feil.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt snodig, men du var et godt medmenneske. Flere skulle brydd seg litt mer. ❤️

Anonymkode: 69955...4ce

• Hjerte 1
Skrevet

Hvis folk hadde sagt det var rart, så ville du ikke gjort det igjen? 
Eller ville du gjort det igjen fordi det føltes rett og godt? 

Lytt litt mer til deg selv. 

i forrige tråd stod det at det var snilt gjort av deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle er klemmere, så man må se an hvilke signaler som sendes. Jeg ville ikke likt en klem av en fremmed uansett situasjon, liker det ikke blant venner heller. Og jeg sender avvisende signaler så godt jeg kan, men det hjelper lite. 

Anonymkode: 19bae...446

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge hun ble glad er det jo en fin ting. Verre hvis du hadde truffet på en ikke-klemmer som følte det var invaderende. Men da hadde vedkommende forhåpentligvis respondert annerledes. 

Vi burde bry oss mer om våre medmennesker. 

Anonymkode: 847ea...59d

Skrevet

Jeg synes det er litt pussig når du først tar kontakt i en sånn situasjon, å ikke spørre noe om hva som har skjedd fordi "det ikke er din business" - du har jo allerede valgt å bry deg og gjøre det til din sak. Gråter jeg på åpen gate vil jeg heller bli spurt om det har skjedd noe (gråt trenger ikke være så dramatisk) eller om jeg trenger hjelp, som det jo kan være jeg gjør, enn om jeg vil ha en klem - det er både mer invaderende, vanskeligere å avvise (selv om jeg neppe vil ha den klemmen) og mindre hjelpsomt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tråden min ble slettet pga mangelfull overskrift så jeg lager en ny. 

Jeg er ei dame i 30 årene, stod å lagde meg mat nettopp med vinduet oppe i går kveld.

jeg hørte at det var ei som var veldig lei seg som gråt å gikk på gata utenfor , hun var på vei hjemover.. 

jeg gikk ut å spurte om det gikk bra med henne,det gjorde jo åpenbart ikke det da … jeg spurte ikke om hva som hadde skjedd fordi det er ikke min business, jeg tilbydde meg å gi henne en klem å hun ble så utrolig glad og at hun virkelig trengte det… 

tenker nå i ettertid at det var litt snodig gjort av meg? 
jeg har hatt det sikkelig mye kjipt i det siste å vet hvordan det er, ville være et medmenneske ❤️

Anonymkode: cca05...24c

Høres ut som en god person med ett godt hjerte. Fantastisk!

Anonymkode: 11dad...e39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...