AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:21 #1 Skrevet lørdag kl. 09:21 Hei! Hva gjør man når nabolagets selvutnevnte sheriff klager på alle barna i nabolaget, mens hans eget avkom driver med skjult mobbing og terrorisere oss andre med ring på spring? Far til barnet liker å ta en prat med de som ikke oppfører seg, mens hans lille engel får herje fritt. Hans barn kan mobbe, men med en gang noen barn prøver å hindre at hans barn mobber er det trusler😳Far er blind på eget barn Anonymkode: 50bdb...1f9
Macro Skrevet lørdag kl. 09:31 #2 Skrevet lørdag kl. 09:31 Jeg har lært mitt barn at voksne også kan ta feil og at noen voksne er idioter. Han må lære det før eller siden uansett, så han kan like godt lære det som barn så han ikke blir lei seg av det. Jeg motiverer han heller ikke til å inkludere drittunger. Krangler må han selvfølgelig håndtere, men unger som bare er fæle er det greit å drite i. Ring på spring ville jeg nødig kalt terror. 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:36 #3 Skrevet lørdag kl. 09:36 Barnet ringete på 18 ganger på en uke! Måtte til slutt droppe ringeklokke. Føler det er terror Anonymkode: 50bdb...1f9 1
Macro Skrevet lørdag kl. 09:45 #4 Skrevet lørdag kl. 09:45 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Barnet ringete på 18 ganger på en uke! Måtte til slutt droppe ringeklokke. Føler det er terror Anonymkode: 50bdb...1f9 Ta tak i ungen og si at han/hun får gi faen i det der, og følg ungen hjem. Mulig det er du som blir idioten da men det lever du fint med. Virker ikke som det er noe vennskap mellom ungene som skal bevares uansett. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:54 #5 Skrevet lørdag kl. 09:54 Han er ikke noe mer sheriff enn hva du er. Ingen av dere er sheriff. Svar med samme mynt. Ta tak i far og si ham et pauli ord og gjør det samme med avkommet hans. Gjenta ved behov, til det sitter hos dem begge. Anonymkode: afc31...34a
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:07 #6 Skrevet lørdag kl. 10:07 Ja, jeg bør vel manne meg opp og ta en prat. Men blir litt skremt når jeg hørte hvordan han har gåtr rundt i nabolaget og prøver å skaffe seg historier om enkelte andre barn. Ja, det ene barnet han er ute etter er utagerende. Men for meg blir det helt feil. Han har startet « kampanjer» mot enkelte barn før. For meg er det en redsel at han skal være ute etter mitt barn en dag. Anonymkode: 50bdb...1f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå