AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Hvor kan en finne noen som kun er ute etter sex? Gjerne noen som liker damer over 50 med noen ekstra kilo. Ikke tinder, vil være anonym Anonymkode: 45ddc...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hvor kan en finne noen som kun er ute etter sex? Gjerne noen som liker damer over 50 med noen ekstra kilo. Ikke tinder, vil være anonym Anonymkode: 45ddc...3d8 Det er egentlig bare å gå på byen. På utesteder man aldri ville gått ellers. Uforpliktende ONS er uansett alltid enklere om man bor i storby. Eller på reise utenbys. Anonymkode: 302c3...9ce
Trengergoderåd Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor kan en finne noen som kun er ute etter sex? Gjerne noen som liker damer over 50 med noen ekstra kilo. Ikke tinder, vil være anonym Anonymkode: 45ddc...3d8 Høres veldig ut som det er MEG du "leter" etter😉🙌🙏🫦. Du beskriver deg litt selv ,og det treffer meg 100% Jeg skulle veldig gjerne hørt mer fra deg!!!❤️🔥🤳🙏🫦 Endret 49 minutter siden av Trengergoderåd
Nordlending1 Skrevet 58 minutter siden #4 Skrevet 58 minutter siden Ut på byen, ta ei øl og sitt alene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå