Grace Skrevet 10. april 2006 #1 Skrevet 10. april 2006 (endret) Jeg har lest en reportasje med vårens solbriller , og jeg fallt da pladask for disse brillene. Har noen sett lignende noe sted.. Å bruke 2/3000 på solbriller nå er ikke aktuellt..... Bildet er slettet grunnet regler om kopirett. Reglene. Orakel - moderator Link til de brillene jeg mente ligger her! Endret 12. april 2006 av Grace
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #3 Skrevet 10. april 2006 De brillene er på Ebay nå fra ca 150 dollar. Jeg skal ikke uttale meg om de er ekte eller ei. Om du er ute etter noe billigere, så er jo disse fra BabyPhat(de har ofte mye bling) i noe av den samme stilen: http://cgi.ebay.com/Baby-Phat-logo-sunglas...1QQcmdZViewItem
Zest Skrevet 11. april 2006 #5 Skrevet 11. april 2006 Disse fra HM ligner kanskje litt? ← Jeg mente de nederst i venstre hjørne.
Grace Skrevet 11. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2006 Takk for gode forslag, at brillene er ekte er ikke noe must
Gjest Gjesta Skrevet 11. april 2006 #7 Skrevet 11. april 2006 Har du sjekket ut steder som Mango, Oasis og Benetton? Ellers har Arts&Craft ogspesielt Pilgrim også en hel del fine solbriller. Jeg klarte å rote bort/få stjålet Burberry-brillene mine da jeg var i utlandet i forrige uke, og har lett etter nye. Jeg endte med briller fra Diesel som var nesten lik de jeg hadde mistet, bare til halve prisen.
Grace Skrevet 11. april 2006 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2006 Har du sjekket ut steder som Mango, Oasis og Benetton? Ellers har Arts&Craft ogspesielt Pilgrim også en hel del fine solbriller. Jeg har ikke sjekket nei, tenkte kanskje noen visste om noen nettbutikker. Men takk for tipset.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #9 Skrevet 11. april 2006 http://www.detlillextra.no/solbriller.htm Her har de noen.
Grace Skrevet 12. april 2006 Forfatter #10 Skrevet 12. april 2006 Selgeren fra Ebay ville selvfølgelig ikke sende til Norge... Har sjekket qxl, men fant ingen som lignet der.. Flere tips mottas med takk om noen har
Rexina Skrevet 14. april 2006 #11 Skrevet 14. april 2006 Jepp de er på Lene V for 200 kr eller noe, eller så selger de sånne på stander i Oslo (men de har ikke UV-beskyttelse, men de fra Lene V har det) Lykke til -Rexina-
Grace Skrevet 14. april 2006 Forfatter #12 Skrevet 14. april 2006 Thanx, stikker dit i morgen tidlig..... Nei, det er ikke så viktig, men jeg skal på senteret å handle anyway...
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #13 Skrevet 14. april 2006 Selgeren fra Ebay ville selvfølgelig ikke sende til Norge... ← Hvorfor det? Om det er de samme som er linket til lenger opp, så står det klart og tydelig at han sender worldwide.
Gjest Jente30 Skrevet 16. april 2006 #14 Skrevet 16. april 2006 Hva med denne? billige solbriller fra bademote.no - en nettbutikk. http://www.bademote.no/asp/webshop_vare.as...ndergruppeID=31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå