Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og ei venninne har vært på påskeferie i fjellet  sammen med en felles mannlig venn. Det viste seg at han hadde glemt stillongsen sin og jeg tilbød ham å låne ei gammel ullstrømpebukse (type beige fr 70-tallet) som lå på hytta fra før av, men han takket nei fordi den var laget for damer sa han. Resultatet var at han stort sett holdt seg inne og fikk ødelagt ferien sin  mens vi andre gikk på skitur. Vi kan ikke skjønne valget hans, men hva synes dere?

Anonymkode: 025b3...3e7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prinsippfast, litt for mye, meget for mye...men det er jo helst han selv det går utover om han må sture der inne alene.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var kanskje pga at han syns det var ekkelt å ha på seg ei beige strømpebukse som er 50 år gammel, men hva vet vel jeg. Den var neppe nyvasket?

Hans valg uansett. Det hørtes deilig ut å slipp å dra ut😆

Anonymkode: f7747...9bf

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var kanskje pga at han syns det var ekkelt å ha på seg ei beige strømpebukse som er 50 år gammel, men hva vet vel jeg. Den var neppe nyvasket?

Hans valg uansett. Det hørtes deilig ut å slipp å dra ut😆

Den var selvsagt vasket før den ble lagt vekk

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gjerne sittet inne (stillongs fra motsatte kjønn eller ei) fremfor skitur.

Påskekrim boken i sofakroken, varm og deilig uten mange lag med klær, stillhet og fred fremfor en stillongs med møll i fra 1900 tallet som har en helt annen kroppsfasong enn meg. Valget er veldig lett hadde det vært opp til meg.

Det er ikke sikkert han føler han fikk ferien ødelagt selv om du ville valgt noe annet enn han. 

Anonymkode: 00954...3c3

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den var selvsagt vasket før den ble lagt vekk

Ok, bra. Da likte han vel ikke å bruke dame str.bukse da. 

Sa han selv at ferien hans var ødelagt?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han sa ikke det, men han hadde med ski og hadde gledet seg til å bruke dem. Vi syntes han var sær😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, han sa ikke det, men han hadde nok andre planer enn bare å sitte inne i det fine været

AnonymBruker
Skrevet

Herregud en voksen mann kan da gå skitur uten stillongs, s kaldt var det vel ingen steder i påsken. Regner med han hadde med skibukse, det holder da vel.

Anonymkode: 1705a...4b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, han sa ikke det, men han hadde nok andre planer enn bare å sitte inne i det fine været

Om det var så fryktelig viktig å gå på ski så hadde han nok kome på å ta pysjamasbuksa eller joggebuksa under skiantrekket ;) 

Anonymkode: 171fe...549

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om det var så fryktelig viktig å gå på ski så hadde han nok kome på å ta pysjamasbuksa eller joggebuksa under skiantrekket ;) 

Anonymkode: 171fe...549

Vet ikke om han hadde slike alternativer, men vi syntes det var rart at han hadde slik forbi mot dameklær. Strømpebuksa hadde jo ikke damelus😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...